Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita oikikseen 2018 hakevia?

Vierailija
14.02.2018 |

Haen tänävuonna ekaa kertaa. Ensisijaisena hakukohteena Turku, olen ilmoittautunut valmennuskurssille. Vielä ei ole mahdollista lukeakaan, koska kirjat ilmestyy vasta huhtikuussa..
Millä mielin muut hakijat olette? Kuinka paljon aiotte lukea ja käyttekö valmennuskurssia? Jos joku on jo sisällä oikiksessa niin vinkkejä kevääseen saa antaa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haen tänävuonna ekaa kertaa. Ensisijaisena hakukohteena Turku, olen ilmoittautunut valmennuskurssille. Vielä ei ole mahdollista lukeakaan, koska kirjat ilmestyy vasta huhtikuussa..

Millä mielin muut hakijat olette? Kuinka paljon aiotte lukea ja käyttekö valmennuskurssia? Jos joku on jo sisällä oikiksessa niin vinkkejä kevääseen saa antaa!

Tervetuloa maailman kuivimpaan ja sielun riuduttavaan ammattiin. Jos koulu ei itsessään jo ime kaikkea personaallisuutta ja Joy De Vivreä sinusta, niin viimeistään se realisaatio kun olet tehnyt työtä pari vuotta.

Vierailija
2/7 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa maailman kuivimpaan ja sielun riuduttavaan ammattiin. Jos koulu ei itsessään jo ime kaikkea personaallisuutta ja Joy De Vivreä sinusta, niin viimeistään se realisaatio kun olet tehnyt työtä pari vuotta.

Olen vähän tylsä ja kuiva itsekin, joten luultavasti ammatti sopisi mulle vallan mainiosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin, mutta en voi, koska laskutan vastaamisesta 150 e/h ja meillä ei ole sopimusta. Minimiveloitus per toimenpide on puoli tuntia.

Vierailija
4/7 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään :(

Vierailija
5/7 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä haen

Vierailija
6/7 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen persoonallinen ja juristi.

Vierailija
7/7 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää 28 päivää pääsykokeisiin ja en ole vieläkään saanut pääsykoekirjoja. Onko kaikki muu saanut omat? T: very nervous Turkulainen  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi