Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin taapero ei ole enää taapero?

Tyyliblogin Marika
15.05.2008 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, olipas hauskat taaperon määritelmät. Meillä neiti söi ja joi itse mukista melkoisen varhain, mutta liikkuminen on 2v täyttävällä edelleen taaperomaista. Jutut on tälläistä luokkaa; "MINUN isin auto ajaa" ja "Tama on MINUN oma nalle". Lauseet on jo pitkiä, mutta kaikki on MINUN, MINUN ja MINUN :).

Vierailija
2/6 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö taisi olla 2,5 vuotias, kun päiväkodista hakiessani huomasin hänen leikkivän ja nauraa kihertävän samanikäisen tytön kanssa. Selkeästi leikki-ikäinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiitoinen pohdinta, minäkin olisin vetänyt rajan kolmeen vuoteen ihan noin teoreettisesti, mutta ehkä raja onkin häilyvämpi. Mariannen määritelmän mukaan 3-vuotiaani on ollut pitkään ja on yhä sekä taapero että leikki-ikäinen, leikki-ikäinen on ollut vahvasti parivuotiaasta asti, mutta liikkumistyylissä on vielä taapero-ainesta, vaikka 4-vuotispäivä lähestyy.

Vierailija
4/6 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taapero lakkaa olemasta taapero, kun taapertaminen loppuu. Eli kun kävelytyyli muistuttaa enemmän ihmistä kuin ankkaa, alkaa leikki-ikä;)

Vierailija
5/6 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taapero lakkaa olemasta taapero, kun hän osaa kaikki seuraavat asiat: puhua ymmärrettävästi, kiipeilee sujuvasti, syö lusikalla ja juo mukista ykkösmaitoa..

Jos jonkun 1-vuotias tekee kaikki nämä, kyseessä on supertaapero ;)

Vierailija
6/6 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kolmeen ikävuoteen voi olla huoleti taapero, vaikka vauhtia piisaakin. Aivan tässä itsekin kauhistuu joko pikku-Hanna taaperosta on tullut niin iso tyttö. ja niin pian. Nautitaanpa näistä taaperohetkistä :) vielä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi