Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor-Maria etsii jännittävää miestä

Vierailija
14.02.2018 |

"Toimistopäällikkönä työskentelevä Maria harrastaa seinäkiipeilyä ja reggaetonia. Hän arvostaa älyllisiä keskusteluja. Unelmien mies on pitkä, komea, jännittävä ja charmikas. "

https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html

Toki melkein kaikki muutkin naiset haluvat jännän, pitkän ja voimakkaan komistuksen. Juuri, kuten miesasiamiehet ovat arvelleet. Ainoastaan vähemmän halutut pullukat tyytyvät muunlaiseen mieheen, mikä sekin on täsmälleen tasoteorian mukaista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi en pidä Mariasta, ehkä hän luulee itsestään liikoja.Jos ei jokapäivä huomioida häntä niin tekee numeron vaikka tuolla.esim Janette ei ole päässyt ollenkaan viettää kahdenkeskistä aikaa.

Vierailija
2/7 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun unelmien mies ei ole jännittävä vaan kaikkea muuta. Mutta minä ja tuhannet muut samanlaiset ei kelvata ap:lle, vaan ap:n pitää saada juuri seinäkiipeilyä harrastava Maria vaikka mies itse on vellisukka. Case closed.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP. Katsooko joku oikeasti tuollaisia ohjelmia?

Vierailija
4/7 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähemmän haluttu pullukka. Rumakin kuin mikä. En silti olisi ikinä tyytynyt kehenkään.

Vierailija
5/7 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittävällä varmaan tarkoitetaan tässä tapauksessa ihmistä, jonka kanssa voi lähteä koskenlaskuun tai harrastaa laskuvarjohyppyä. Mitä pahaa siinä on?

Vierailija
6/7 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas samankaltaisia naisia, vaikka ammateissa hajonta on suuri. Kaikki ovat urheilullisia ja harrastavat kulttuuria ja etsivät pitkää, huumorintajuista ja rehellistä miestä. Ja älylliset keskustelut ovat myös suosiossa. Väkisinkin herää kysymys siitä, mikä kenenkin mielestä on hyvää huumoria tai syvällistä keskustelua. Tuskinpa nämä nyt mitään kakkahuumorissa loistavaa kosmologiakaan etsivät.

Vierailija
7/7 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti ja ruma Milja toivoo että baarissa kiltti ja ruma mies tulisi edes joskus juttelemaan ennen valomerkkiä mutta niin ei koskaan tapahdu koska kiltti mies tuijottaa vain reinäkiipeilyä harrastavaa Marjaa kalja kädessään lasittuinein silmin. Baarin ulkopuolellakin kiltti ja ruma mies kuluttaa kaiken aikansa etsimällä lehdistä kuvia ja juttuja Marjasta ja muista seinäkiipeilijöistä joilla on kauniit kasvot ja hyvä pörse. Kyyneleet valuvat kiltin naisen poskea pitkin kun tämä silittää juuri hankkimaansa kissanpentua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan