Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein seksiä?

Vierailija
14.02.2018 |

Kuinka usein harrastatte parisuhteessa seksiä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvoin, ei edes joka kuukausi. Ei tämä tosin tunnu edes parisuhteelta enää tällä meiningillä.

Vierailija
2/10 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, aamu tai ilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies mun luona niin 1-4 kertaa päivässä yleensä. Ihan joka päivä hän ei pääse meille niin jos on ollut pari päivää taukoa silloin varsinkin useamman kerran. Seksi hänen kanssaan on vaan niin ihanaa ja koukuttavaa. Onneksi hänet on helppo houkutella siihen puuhaan. ;D

Vierailija
4/10 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä emme yhtään kun muija jäi kiinni pettämisestä. Saastunutta lihaa ei kannata syödä.

Vierailija
5/10 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävän kanssa tavataan noin kaksi kertaa viikossa, jolloin monta tuntia seksiä illalla, päivällä, aamulla...

Vierailija
6/10 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän

Vierailija
7/10 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 - 2 kertaa viikossa, eli enimmillään noin 6 kertaa kuukaudessa. Menkkaviikko on rauhoitusaikaa ja silloin ei miehen parane edes sormellaan mua hipaista. Olaan n. nelikymppinen aviopari, 15-vuotta naimisissa ja lapsia on tuossa ajassa saatu aikaisiksi kolme.

Vierailija
8/10 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 - 2 kertaa viikossa, eli enimmillään noin 6 kertaa kuukaudessa. Menkkaviikko on rauhoitusaikaa ja silloin ei miehen parane edes sormellaan mua hipaista. Olaan n. nelikymppinen aviopari, 15-vuotta naimisissa ja lapsia on tuossa ajassa saatu aikaisiksi kolme.

Meillä harrastetaan menkkojen aikaan seksiä samalla tavalla ja yhtä paljon. Minun tekee mieli silloinkin ja orgasmit vähentää menkkaränkkää. :)

Vierailija
9/10 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4x viikossa. N53 M53

Vierailija
10/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä kerran kahdessa vuodessa tai kolmessa. 12v naimissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi