Kuinka usein seksiä?
Kommentit (10)
Jos mies mun luona niin 1-4 kertaa päivässä yleensä. Ihan joka päivä hän ei pääse meille niin jos on ollut pari päivää taukoa silloin varsinkin useamman kerran. Seksi hänen kanssaan on vaan niin ihanaa ja koukuttavaa. Onneksi hänet on helppo houkutella siihen puuhaan. ;D
Tällä hetkellä emme yhtään kun muija jäi kiinni pettämisestä. Saastunutta lihaa ei kannata syödä.
Miesystävän kanssa tavataan noin kaksi kertaa viikossa, jolloin monta tuntia seksiä illalla, päivällä, aamulla...
1 - 2 kertaa viikossa, eli enimmillään noin 6 kertaa kuukaudessa. Menkkaviikko on rauhoitusaikaa ja silloin ei miehen parane edes sormellaan mua hipaista. Olaan n. nelikymppinen aviopari, 15-vuotta naimisissa ja lapsia on tuossa ajassa saatu aikaisiksi kolme.
Vierailija kirjoitti:
1 - 2 kertaa viikossa, eli enimmillään noin 6 kertaa kuukaudessa. Menkkaviikko on rauhoitusaikaa ja silloin ei miehen parane edes sormellaan mua hipaista. Olaan n. nelikymppinen aviopari, 15-vuotta naimisissa ja lapsia on tuossa ajassa saatu aikaisiksi kolme.
Meillä harrastetaan menkkojen aikaan seksiä samalla tavalla ja yhtä paljon. Minun tekee mieli silloinkin ja orgasmit vähentää menkkaränkkää. :)
ehkä kerran kahdessa vuodessa tai kolmessa. 12v naimissa
Todella harvoin, ei edes joka kuukausi. Ei tämä tosin tunnu edes parisuhteelta enää tällä meiningillä.