Kukaan ei muistanut minua ystävänpäivänä. :(
Ei yhtäkään toivotusta tai kukkaa tai mitään.
Ei mulla tosin ole kavereitakaan. Nämä päivät masentaa.
Kommentit (39)
Ei muakaan kukaan muistanut.
Kukaan ei vietä keskellä viikkoa olevaa hömppä päivää.
Mitä jollain ystävänpäivän toivotuksilla tekee? Kuka aikuinen semmoisia tarvitsee? Aivan turhanaikainen koko päivä.
Minulla on paljon ystäviä, enkä onneksi saanut mitään toivotuksia. En lähettänyt itsekään. Mieluummin muistan ystäviä omalla tavallani.
"Ystävät ovat lahja, jonka annat itsellesi."
"Sellaisen ihmisen löytäminen,
joka samaistuvat meidän tunteisiimme ja
kokemuksiimme on maailman suurin onni."
"Kyllä ystävyyskin voi saada kolhuja,
mutta jos se on aitoa, ne paranevat itsestään."
Voisiko ajatella että ystävänpäivä on joka päivä? BTW en minäkään mitään toivotuksia saanut, en tosin itsekään laittanut :)
Sain ystävänpäiväviestit Telialta ja eräältä rekrytointifirmalta. Voi tätä onnea :)
Kyllä se ystävyys mitataan muulla tavalla kuin viestien lähettämisellä, tosin lämmittäähän se viesti siinä mielessä että on tullut huomioduksi.
En ole koskaan lähettänyt enkä saanut ystävänpäivän nootteja. Ansioni mukaan olen saanut minäkin.
Sisarusryhmässä toivotettiin ystävänpäivätoivotuksia.
Odotin laittaako kukaan ystävä viestiä, eipä laittanut.
Itse olen aina kaivellut runot netistä ja laittanut ensin, tottakai niihin on vastattu.
Töissä syötiin suklaakakkua ja jätskiä, siellä oli kivaa!
Ystävät taitaa olla vähissä, mutta ei haittaa. Jos kukaan ei minua muista niin eipä sitten.
Mua muisti ainoastaan mieheni ja hän osti patakintaan ja patalapun.
Ei laittanut kukaan minullekaan mitään, edes niistä harvoista ystävistä. Odottelin että joku laittaisi minulle jotain, mutta mitä vielä. Itse sitten päätin lähettää ystävänpäivän-toivotukset. Hieman pahalta tuntuu.
Ei minuakaan vaikka pari kaveria on ja poikaystäväkin. En kyllä odottanutkaan mitään, ei ystävänpäivä merkitse minulle mitään eikä tietääkseni kellekään muullekaan tutulle.
Hyvää ystävänpäivää, ap!
Minua muisti yksi, eikä hän ole mitenkään erikoinen ystävä. Kumpikaan oikeista ystävistäni ei muistanut. Ja mies ei ainakaan vielä.
Mainoskikka. Kyllä se ystävyys löytyy joka päivä jos on löytyäkseen. Ei kai tätä päivää aikuiset ota tosissaan?
Minä sain äidiltä kortin. Ei mua kukaan muu ikinä muista ystävänpäivänä. Ystäviäkään ei ole ollut 14 vuoteen.
Ööö...Miten te nyt jo rakkaat itkette ettei kukaan ole muistanut? Päivä vasta aluillaan.
Kortit nyt toki on tullut kenties perjantaina, mutta noin muuten.
Itse ostin kahdelle ystävälleni kortit ja piti postittaa, mutta kuntoni vuoksi en kyennyt, joten ajattelin tänään soittaa. =)
Hyvää Ystävänpäivää sinulle täältä ulkomailta!☀️🌴☀️🌵
Ikävä päivä yksinäisille ihmisille.