Ei kannata hakea ensihoitajaksi
Työ on ohan kamalaa, hirveitä potilaita jotka sylkee päälle ja käy käsiksi, ihmiset halveksuu ja palkka on pieni. Työhön kyllästyy kun aina samat mummot ja juopot on asiakkaina joita pitää kuskata sairaalaan. Miettikää tarkasti ennen kuin haette.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noihin hommiin kukaan viisas lähde
Arvostan hoitotyötä ihan hirveästi. Ensihoitaja on mielettömän tärkeä ammatti, mutta v*tuttaa tollaset kuten toikin yks tässä keskustelussa. Luulee olevansa joku maailman napa ja väheksyy sairaanhoitajia eli kollegoitansa. Sairaanhoitajat jatkaa potilaan kanssa siitä, mihin ensihoitajat ovat jääneet.
Siis mitä helvettiä, missä vaiheessa sairaanhoitajia on väheksytty? Sisälukutaitoa kiitos. Mun mielestä kuvasi hyvin mitä duuni ainakin päivystyksessä on. :D Itsekin olen suunnitellut alanvaihtoa, tosin mahdollisimman kauas hoitoalasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noihin hommiin kukaan viisas lähde
Arvostan hoitotyötä ihan hirveästi. Ensihoitaja on mielettömän tärkeä ammatti, mutta v*tuttaa tollaset kuten toikin yks tässä keskustelussa. Luulee olevansa joku maailman napa ja väheksyy sairaanhoitajia eli kollegoitansa. Sairaanhoitajat jatkaa potilaan kanssa siitä, mihin ensihoitajat ovat jääneet.
Siis mitä helvettiä, missä vaiheessa sairaanhoitajia on väheksytty? Sisälukutaitoa kiitos. Mun mielestä kuvasi hyvin mitä duuni ainakin päivystyksessä on. :D Itsekin olen suunnitellut alanvaihtoa, tosin mahdollisimman kauas hoitoalasta!
Tuskinpa olet hoitoalalla.
Aina näitä "hoitoalan työntekijöitä" palsta täynnä. Tuskin täällä on yhtäkään oikeaa sairaanhoitajaa tai ensihoitajaa koskaan palstalla.
Kutsumusammatti. Jos ei ole hoivaviettiä ei kannata hakeutua alalle
Niin. Mitäpä sitä ihmisiä auttamaan! Kyllähän ne voidaan sydäninfarktimme ja epilepsiakohtauksemme itsekin hoitaa. Ja kun auton alle jää, niin äkkiäkös siitä itse hurauttaa bussilla tajuttomana sairaalaan!