Ukkomiehen kanssa bylsineet eikö vapaita riitä?
Kommentit (12)
Tämä ukkomies on paras ystäväni ja paras rakastajani jo vuosikausien takaa. En aio vaihtaa sitä keneenkään tuntemattomaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos on itse varattu, ukkomies onntirvamlinen vaihtoehto. Miksei tietysti muillekin.
*on turvallinen
Mä odotan vauvaa ukkomiehelle. Mutta se on nyt kyllä hakenut eroa.
On mul ollut useita seksikumppaneita. Varattujaki aikaisemmin
Haluan laatua. En halua kantaa koeajajan riskiä.
Exää on hyvä edelleen käyttää kun on yhteisiä lapsiakin.
Parhaat miehet nyt vaan on varattuja, miksi tyytyä sekundaan.
Valehteli olevansa sinkku. :) Niin ne teidän mussukat tekee.
No yleensä ne ukkomiehet on vaan parhaita.
Sinkut on usein joko vähän outoja, tai epävarmoja. Tai sitten sellasia massapanijoita, ettei tiedä kenen sisällä ollut viimeksi joten ei ainakaan paljaalla voi antaa jos ei halua tauteja.
Mulla on ollut pidemmän aikaa seksisuhde varatun miehen kanssa. Tosi kiva kun ei kumpikaan jää roikkumaan, molemmat saa mitä haluaa ja erityisesti saa PALJAALLA!
Voi naida paljaalla ja tulla halutessaan vahingossa raskaaksi, kun tulee aika vakiintua. Ei kukaan jaksa pelkkää hauskanpitoa loputtomiin vaikka pitkään sekin kivaa on!
Olen aina ollut ikäistäni kypsempi, eli haluan vanhemman miehen koska omanikäiset on ihan kakaroita eikä ne pärjää mun kanssa. Montako hyvää 40+ sinkkumiestä tunnet? Niinpä niin...
Vapaa mies asuu neukkukuutiossa. Ukkomies 200m2 mahtavassa okt:ssa kylpylämäisine saunaosastoineen, kotiteattereineen, kuntosaleineen, täydellisesti varusteltu keittiö ym.
Kummassako vietät mieluummin viikonloppusi?
Jos on itse varattu, ukkomies onntirvamlinen vaihtoehto. Miksei tietysti muillekin.