Tänään on ystävänpäivä! Onko sinulla ystäviä?
Tänään on ystävänpäivä. Onko sinulla ystäviä? Montako? Missä olet tutustunut heihin? Kenties jo lapsena päiväkodissa tai koulussa? Opiskelemassa? Työpaikalla? Harrastuksissa? Naapurissa?
Kommentit (37)
Yksi ystävä, joka on mulle tärkeämpi kuin mitä mä olen sille. Nähdään kuitenkin tänään. Katotaan vähän netflixiä ja chillataan... Ainahan ihmistä voi rikkoa vielä vähän lisää, talloa ne sirpaleetkin tomuksi
N18
Kaksi ystävää löytyy, toisen olen tuntenut lapsesta saakka, toisen ammattikoulusta. Asun kuitenkin niin kaukana molemmista, ettei nähdä kuin kerran tai pari vuodessa, mutta olen toki siitäkin kiitollinen. Sellaisia ystäviä, tai kavereita, kaipaisin, joita voisi tavata useammin, mutta näin aikuisiällä uusien ystävien/kavereiden saaminen tuntuu olevan äärimmäisen vaikeaa (ainakin mulle).
Ei ole ystäviä, vain tuttuja, joita väistämättä tulee. Olen liian laiska ylläpitämään ihmissuhteita, se on stressaavaa. Olen mukavuudenhaluinen ja pyrin helppouteen ja keveyteen. Kun on niihin tuttuihin pääasiassa hyvät välit, se riittää.
Hyvää ystävänpäivää!
Omasta itsestähän se on kiinni, onko ystäviä.
Kuka haluaa ystävystyä nurkassa nököttävään, ynseään, vittumaiseen mölliin?
Juuri niin...en minäkään.
Ei ole, mutta täysin oma valinta. On siis matkojen varrella ollut useitakin, eikä niistä ole jäänyt mitään katkeruuksia, ne on vain loppuneet kun elämäntilanteet ovat muuttuneet.
Nykyään haluan olla omissa oloissani, eikä toisten seura kiinnosta yhtään. Olen siis käytännössä täysin erakoitunut, mutta siis näin on ihan hyvä, enkä kaipaa kenenkään seuraa.
Ystävänpäivä, jota juhlitaan ainoastaan Suomessa. Kaikkialla muualla kyse on rakastavaisten päivästä, mutta joku käsitti homman väärin, tai sitten esiaviollisia suhteita ei Suomessa yleisesti hyväksytty silloin kun tämä perinne tuotiin.
Ei oikein ole ystäviä. Tai on yksi, mutta viime aikoina on alkanut tuntua, että meillä ei arvomaailmat oikein kohtaa. Ei mulla ole varaa tästä ystävästä luopua, mutta toivon, että olisi joku sellainenkin ystävä, jonka kanssa voisi keskustella muustakin kuin materiasta.
Mun siskot on mun parhaat ja läheisimmät ystävät :) Lisäksi opiskeluajoilta on jäänyt pari ja harrastuksen parista yksi.
En tiedä ovatko ystäviä vai tuttuja oikeastaan, mutta ne pakolliset ystävänpäivä viestit on lähetetty.
Kaupallista tomintaa.
Nuorena oli paljon ystäviä, nykyään ei ole. Ja kyse ei ole siitä etten olisi itse pitänyt yhteyttä. Masennuksen je elämänvaikeukisen myötä kaikki ystävät karisi eikä ole ketään kelle tänään voisi soittaa. Onneksi on lapset.
Who needs friends when you have enemies? Vai miten se nyt meni?
Ei ole ystäviä kun vihaan kaikkia tasapuolisesti (myös itseäni). Siinä on tasa-arvoa parhaimmillaan.
Ei ole yhtään ystävää eikä ole oikein koskaan ollut. AV on paras ystäväni. Joo säälittävää, mutta näollä mennään :)
Juu on mulla pari tosi hyvää ystävää :) ensimmäisen kanssa tavattiin päiväkodissa ja toisen kanssa lukiossa.
Ei ole ystäviä. :( Hyvää ystävänpäivää kaikille avlaisille! ❤