Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lapseni on aina huolissaan
14.02.2018 |
Tytär on pienen poikalapsen äiti. Nyt kun vauvahurmos on ohi ja työhön palattu on jatkuva kitinä helvettityöpaikasta. Hän hakee muualle mutta ei varmaan pääse äkäisenä. Lapsi kärsii masentuneena äidistä ja isä erityisesti. Tunnistan kyllä omia piiryeitänikin. Nuoret äidit on stresssaantuneita.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mun äiti taas oli dominoiva. En sano, että aloittaja on, mutta koska en saa keskustella äitini dominoivuudesta omassa ketjussani, koska ne poistetaan, niin laitanpa mielipiteeni tähän. Äitini jyräsi minut, ei kuunnellut minua, ei uskonut minua, osoitti ja esitti minusta omia mielipiteitään minun ajatuksina, joita ne eivät olleet, on edelleen sitä mieltä, että teki tässä kaikessa oikein, vaikka olen sanonut hänelle, että hän oli väärässä. Ja sen voisi viimeistään nyt myöntää, että kyllä, hän on satuttanut minua dominoiviudellaan ja ettei hänellä ollut oikeutta väittää minun olevan jotain mieltä, olisi puhunut vain siitä, mitä mieltä ITSE on. Hän esim. saattaa sanoa, että kun sinä vain halusit olla laiska ja se ei käy. Ai, miksi ei käy? Enkä ole koskaaan halunnut olla laiska, vaan olin omissa ajatuksissani elämästä nauttiva normaali nuori ihminen, en hänen varmaankin ihailemansa työhullu tai työmyyrä.