Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Litalgin - oletko koskaan käyttänyt?

Vierailija
13.02.2018 |

Mielenkiinnosta

Litalgin - oletko koskaan käyttänyt?

Vaihtoehdot

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, sappikohtaukseen

Vierailija
2/19 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsaleikkauksen jälkeen kipuihin. Ei auttanut, ihan paska ja mieto lääke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vatsaleikkauksen jälkeen kipuihin. Ei auttanut, ihan paska ja mieto lääke.

Onkohan ihan normia määrätä tollasen leikkauksen jälkeen tota lääkettä? Luulin että sitä käytetään lähinnä sappivaivoihin

Vierailija
4/19 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että sain tota suonensisäisenä kerran päivystyksessä, kun menin sinne tosi pahojen mahakipujen kanssa, ja ilmeisesti tehosi.

Vierailija
5/19 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain kans suoneen päivystykses

Vierailija
6/19 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/19 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin?

Vierailija
8/19 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetään myös kuukautiskipuihin, siihen hyvä lääke. Toimii myös munuaiskivikohtauksissa.

Ei ole varsinainen kipulääke vaan koliikki-/kramppilääke. Hyvä lääke, eipä juuri ole toista korvaavaa lääkettä.

Vierailija
9/19 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka uskaltaa syödä, eikö teitä pelota se haittavaikutus että valkosolut alkaa tippumaan? Sehän voi käsittääkseni tulla millloin vaan lääkkeen ottamisen jälkeen.

Vierailija
10/19 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on. Vaikuttaako se todella valkosoluihin? Erikoista, että määrättiin, kun oli vasta toipumassa valkosolujen puutteesta johtuneesta verenmyrkytyksestä. 

Vierailija
11/19 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira on. Vaikuttaako se todella valkosoluihin? Erikoista, että määrättiin, kun oli vasta toipumassa valkosolujen puutteesta johtuneesta verenmyrkytyksestä. 

Kyllä se lukee siellä pakkausselosteen haittavaikutuksissa että voi vaikuttaa. En osaa sanoa onko koirien ja ihmisten lääkkeessä kuinka paljon eroa.

Vierailija
12/19 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syönyt. Jouduin silloin ensiapuun, kun valkosolut romahti. Olin todella huonossa kunnossa. 

Vierailija
13/19 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon syönyt. Jouduin silloin ensiapuun, kun valkosolut romahti. Olin todella huonossa kunnossa. 

Siis lääkkeen syömisen jälkeenkö jouduit ensiapuun? Muistatko söitkö kuinka paljon ja kuinka nopeasti oireet tulivat lääkkeen jälkeen?

Vierailija
14/19 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tuut vielä kertomaan tarkemmin, olisi mielenkiintoista kuulla.

Vierailija
15/19 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on muutama vuosi, joten kovin tarkkaan en muista. Sain litalginia selittämättömiin vatsakipuihin. Auttoivat kyllä vatsakipuun, mutta muuten tuli kummallinen olo. Söin arviolta muutaman päivän ajan litalginiä, eli siis hyvin lyhyestä ajasta ja määristä kyse. 

Vierailija
16/19 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle määrättiin suoliston ja vatsan rentoutumiseen. Oli ihan huono lääke, en huomannut suoliston rentoutuvan tai vatsakipujen poistuvan.

Vierailija
17/19 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha hyvä lääke. Toimii divertikuliitissa, IBS:ssä ja vatsakivuissa.

Vierailija
18/19 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lääke. Mulla tulee ilmaa mahaan, auttaa siihen kipuun ja rentouttaa suolta, jolloin suolen mutkassa oleva ilma pääsee luonnollisesti perästä päin poistumaan.

Vierailija
19/19 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrättiin sappikoliikkiin. Ei auttanut siihen laisinkaan. Lisäksi olin imettävä äiti silloin, ja kysyin lääkäriltä lääkkeen käytöstä imetyksen aikana. Vastaus: ”En tiedä, on varmaan ihan ok.”

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän