Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyttä miestä takaapäin

Vierailija
13.02.2018 |

Minulla on erikoinen ongelma. Olen löytänyt unelmieni miehen joka ihme kyllä on minua n. 10 cm lyhyempi. Enpä olis uskonut, mutta näin kävi. Hän on 165 ja minä 175. Seksi on loistavaa koska kiihotun jo nähdessäni hänet, mutta haluaisin välillä tulla otetuksi myös takaapäin. En siis mitään kakkajuttuja vaan ihan vanhanaikaisesti takaa, joko puolikumarassa tai kontilleen. Mutta nyt pituusero haittaakin ihan tosissaan. Lemmensauva heiluu reisieni välissä eikä yletö sisään kokonaan taivuttamslla...ukko ei jaksa varvistaa enkä minä niiata. Jäänkö ilman suosikkiasentoani?

Kokemuksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos sä vähän niiaat esim. sohvaa vasten (niin, että sohva tukee just polvien alta) ja otat käsilläsi tukea sohvan selkänojasta?

Vierailija
2/11 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kontallaan mies voi olla kyykyssä. :)

Meilläkin vähän joitain asentoja sovellellaan koska mies on noin 30 cm pitempi kuin minä. :D Huumoria mukaan ja testailemaan erilaisia asentoja niin löytyy yhteiset lempparit. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ostaa miehelle halvan jakkaran. Sen voi antaa sitten vaikka ihan omaksikin. Voi sitten kuljettaa miukana aina, kun tulee.

Vierailija
4/11 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisaaltaan tuossa asennossa voi tosiaan olla hankalaa ilman tuota edellämainittua jakkaraa. Mutta kyllä se takaapäin asento onnistuu niinkin, että makaat kokonaan mahallasi ja nostat peppua vain vähän= selkä notkolle :)

Vierailija
5/11 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyllä, sohvalla tai muulla sopivan korkealla alustalla olet kontallaan ja mies seisoo.

Sinulla polvet kunnolla levällään ja miehellä tyyny polvien alla.

Kyljellään takaapäin.

- "Pitkäreitisen ladyn kanssa seurustellut"

Vierailija
6/11 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun tartte kun levittää jalkojasi seisoessasi pitävällä pinnalla, lycka till!

Vierailija
7/11 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut että kun säätelet polviesi kulmaa niin perseesi korkeus maan pinnasta mystisesti muuttuu??

Vierailija
8/11 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä puoli on, että miehesi voi antaa sinulle suuseksiä siten, että molemmat seisotte. Julkisella paikalla hän voi seisoa hameesi alla ja homma hoituu. Jännittävääkin samalla.

Vierailija
9/11 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös lainata hänelle korkkareitasi. Vaarana on tosin, et hän eheytyy transuksi.

Vierailija
10/11 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen jalat venytykseen?

Vierailija
11/11 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa irstailunne!!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi