Koska olet käynyt viimeksi lääkärissä ja miksi?
Minkä alan lääkrillä kävit? Mitä tutkimuksia sulle tehtiin? Käytkö säännöllisesti lääkärintarkastuksissa? Miksi käyt/miksi et käy?
Kommentit (53)
Viikko sitten hakemassa apua lamauttaviin PMS-oireisiini.
Tänään. Keskenmeno. Olin myös lauantaina samasta syystä. Jos nyt riittäisi tältä erää jotta pääsisi eteenpäin.
Eilen kunnallisella psykiatrilla. Uusi lääkäri taas vaihteeksi. Kyseli mitä lääkkeitä mulle on määrätty ja soitti terveyskeskukseen kuullakseen uusimmat tulokset verikokeista (tulokset oli ok). Sitten ehdotti muutosta lääkitykseen. Tämä kaikki ennenkuin edes kysyi miten sillä hetkellä edes menee. Ei tuntunu psykiatria kiinnostaneen tuo seikka vaikka yritin kertoa. Näytti olevan sitä mieltä, että mulla on hirveä kasa lääkkeitä ja lisätä ei voi. Mutta soittaa voin toki, jos tarvitsen. Huoh.
Pari kuukautta sitten migreenin takia. Kohtaus ei mennyt ohi. Sain uudet lääkkeet.
Lyöin pääni ja otin siihen 18 kpl 800 mg tabletteja ja viinaa. Alcometeroli 2.8 promillea. Päätäni särki yhä. ja niellessä tuntu kipua vaginassa saakka säteillen aina isovarpaiden niveliin. Kaikenlisäksi pitkäaikainen tyttäreni ja ystävä kuoli lähiaikoina.
Perhanan lääkäri oli kirjoittanut teksteihin "Potilas tulee Rauman aluesairaalasta sängyssä maaten saattajan kanssa" ja siitäkös sitten alko selvittely, joka vaatii viikoittaista visiittiä pakolliseen pillerisyöntiin avohoitoon.
Muutama viikko sitten työterveyden kautta hakemassa merimiesterveystodistusta. Kahden vuoden välein pitää käydä.
Viikko sitten. Mulla poistettiin syövän vuoksi munasarjat, munanjohtimet ja kohtu.
Lääkärissä vuonna 2006, virtsatieinfektio, kusin verta eikä mennyt karpalomehulla ohi. Hammaslääkärissä olen lisäksi käynyt säännöllisesti. Ikää 35.
Olisko jotain yli 10 vuotta sitten, varmaankin koska oli pakko vielä silloin aika ajoin käydä (kuntoutustuki).
Pitäisi kyllä jaksaa nytkin, on ollut monenlaista ongelmaa ja reseptejä olisi pitänyt uusia, ei vain jaksa.