Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska olet käynyt viimeksi lääkärissä ja miksi?

Vierailija
13.02.2018 |

Minkä alan lääkrillä kävit? Mitä tutkimuksia sulle tehtiin? Käytkö säännöllisesti lääkärintarkastuksissa? Miksi käyt/miksi et käy?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kk sitten loppu opiaatit, niin piti saaha lisää. lol.

Vierailija
22/53 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt lääkärillä viimeksi loppuvuodesta 2012 korkean kuumeen vuoksi. Viikko saikkua ja tuon jälkeen ei ole ollut tarvetta käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään. Virtsatietulehduksen vuoksi.

Vierailija
24/53 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään hammaslääkärissä

Vierailija
25/53 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa vuonna pitkään jatkuneiden kasvojen elohiirien takia.

Vierailija
26/53 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynella pari viikkoa sitte tarkistusultrassa kun eka ultra jätti tilanteen auki... Oli syksyllä laparoskopiassa kystan ja munasarjan poisto ja siihen liittyviä epämääräsiä jatko-oireita nyt selvitellään että onko normaalia vai ei ja onko haittaa lapsen hankinnan kannalta. Ei lääkäri kyllä vielkään osannut tarkemmin sanoa joten nyt jonotan magneettikuviin.

Vähän tämä kyllä kyllästyttää, oon ravannyt nyt gynella 2v ihan tolkuttomasti, jatkuvasti tuntuu että aina uusi aika ja mietitään miten eteenpäin - onneton tuuri kun ensin oli leikkausta vaatinyt kysta syksyllä -16 ja sen leikkauksen jälkeen havaittiin heti toisella puolella toinen ja taas sai jonottaa leikkelyyn. Ekassakin leikkauksessa tulii jälkikäteen kaikkea epämäärästä kun tulehtui ja siksi tuo munasarjakin lopulta piti poistaa kun meni pilalle... huokaus. Tympeää kun on nuori ihminen ja lapsi tosissaan haaveissa mutta aina vaan ongelmia ongelmien perään :( Koko ajan saa oottaa uutta lääkäriaikaa, hmh.

Vierailija
27/53 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuu 2017. Tuli töissä pieni vekki käsivarteen, vaati muutaman tikin.

Siihen liittyen hain saman tien jäykkäkouristusrokotteen. Kipulääkkeitä sain, ei se kyllä ollut kipeä.

Siinäpä se.

Vierailija
28/53 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt lääkärissä vuosikymmeniin. Viimeksi kävin v.1977, kun kuopus syntyi.

Miksi joku alapeukuttaa tätä? Olen tosiaan aina ollut terve. Täytän ensi vuonna 70 vuotta. Miksi pitäisi mennä lääkäriin, jos ei ole mitään vaivoja?

Äitini on 90v, eikä hänelläkään ole mitään lääkitystä. Kutsuttiin kyllä 90-vuotis tarkastukseen, mutta sai terveen paperit.

Pakko kysyä, mikä on teidän terveen elämän salaisuus?

Ehkä ne on geenit ja kalaruokavalio. Isä oli kalastaja ja aina on syöty kalaa. Äidin kanssa joskus "tehdään syntiä" ja syödään läskisoosia, mutta vain kerran vuodessa, muuten lähes joka päivä on lautasella kalaa, itse kalastetaan.  Äiti teki ruumiillista työtä pientilalla ja lauloi joka päivä iloisia ja surullisia lauluja. Ehkä siinä on hänen terveytensä salaisuus, laulaen huusi tuskat ja rallatteli ilot.

Vierailija
29/53 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään. Vastassa lääkäri jonka mielestä ylipainoinen tupakoitsija saa kärsiä ihan rauhassa vaikkei jaksa mitään. Verikokeet kuitenkin otetiin, leukosyytit koholla (tulokset näky jo). Voi olla että käyn kohta enempikin.

Vierailija
30/53 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierureiän rohtuman takia ja olihan minulla myös krpäsyyläkin.

Vierailija
31/53 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuussa kävin terv keskuksen kautta plastiikkakirurgilla ison luomen/rasvapatin poistossa. Tuli oikein 5 tikkiä päähän. Oli onneks hyvälaatuinen eikä aiheuta jatkotoimenpiteitä. Tuollaiset ei kuulu työterveyssopimukseen joten siksi terv keskuksen kautta

Vierailija
32/53 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitisen vuotta sitten, koska olin väsynyt, paleleva kalpeanaama ja koin helposti voimakasta huimausta. Kerran pyörryin kauppakasseja kantaessa, ihan lyhyeksi ajaksi tosin.

Terveyskeskuslääkäri testasi verenpaineen, silmien liikkeet ja refleksit sekä kyseli olenko raskaana, paniikkihäiriöinen tai masentunut. Sitten kirjasi diagnoosiksi jonkun hyvälaatuisen huimauksen ja käski vain nousta hitaammin sängystä. Aloin syömään rautaa ja oireet loppuivat, joten ei ole tarvinnut mennä takaisin. Apteekissa kyllä sanoivat, että hemoglobiini pitäisi testata.

Vierailija
33/53 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kk sitten loppu opiaatit, niin piti saaha lisää. lol.

Persu/5

Vierailija
34/53 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy lääkärissä ellei ole ihan pakko. Viimeksi yli vuosi sitten selän takia tarvitsin sairauslomaa, koska kauhea kipu. Huonoja kokemuksia on lääkäreistä ja sairaalareissuista.

Vierailija
35/53 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään menen syöpäklinikalle. Levinnäisyystutkimus kuukauden välein. Hoidot ei oikein enää auta. Vituttaa ja pelottaa!

Vierailija
36/53 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaah, taitaa olla jo pari vuotta kun oon viimeks käyny lääkärissä ihan kontrollikäynnillä e-pillereitten vuoksi. Nuo e-pillerit on oikeestaan ainoo asia miks tarttee välillä käyä, joskus oli paljon virtsatieinfektioita, mutta niitäkää ei enää ny pariin vuoteen (kopkop).

Vierailija
37/53 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko tähän psykiatrin käynti? No siellä kävin 2 kk sitten, viimeinen käyntini. Kaksi vuotta kävin juttelemassa terapiassa ja se on mun osaltani nyt ohi. En käy muuten säännöllisesti lääkärillä.

Vierailija
38/53 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuussa. Menin terveyskeskukseen hoitajaa tapaamaan, kun tarvitsin sairauslomatodistusta, mutta hän nappasi lääkärin paikalle kun sattui olemaan vapaana. Lääkäri oli aivan käsittämättömän komea, mukava ja viehättävä ikäiseni mies jonka vuorovaikutustyyli sekä potilaiden että kollegojen kanssa oli aika flirttailunomainen. (Kävi mielessä, että tyypin miellyttävyydellä saattoi olla jotain tekemistä sen kanssa että hoitaja halusi hänet paikalle.) Kopeloi minut hyvin perinpohjaisesti, varmaan vajaat kymmenen minuuttia pidätin hengitystäni ja koitin olla kusematta housuun.

Totesi mun olevan täysin terve, niinkuin itsekin olin jo sekä hänelle että hoitajalle sanonut. (Jouduin saikulle psykosomaattisen kipukohtauksen takia, mutta äkilliseen voimakkaaseen selittämättömään vatsakipuun pitää kuulemma suhtautua vakavasti nuoren, terveen ja terveeksi itsensä tietävän ja tuntevankin potilaan kohdalla.)

Ihan jännä kokemus. Kyllä vähän kikatutti lopun päivää, ja vieläkin kun sitä muistelen.

Vierailija
39/53 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälääkärillä tällä viikolla. Mulla on silmäsairaus joten lääkärin pitää määrätä lasit. Silmälääkärillä käyn vuosittain, muuten viimeisin käynti taitaa olla gynekäynti ja siitäkin tarkastuksesta on varmaan 5v. 

Vierailija
40/53 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina ensiavussa. Luulin kuolevani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi