Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pipot ja lippikset pois päästä kun ollaan ravintolassa syömässä

tuuuula
13.02.2018 |

pipot ja lippikset eivät mielestäni sovi olla päässä ruokaillessa ei kotona ja vielä vähemmin ravintoloissa, se vaan on niin epäkunnioittavaa kokkia kohtaan oli sitten kysymyksessä mies tai nainen, käytystapoja pliiiis.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän eri asia, ollaanko Mäkkärissä vai jossain fine-dining-paikassa.

Vierailija
2/10 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lähtenyt hiukset syöpähoidoissa ja kulmakarvatkin ja syön aina ravintolassa hattu päässä. Ketään ei ole tähän mennessä häirinnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sama koskee myös lapsia. kunnioitusta ruuan valmistajalle.

Vierailija
4/10 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama syökö mäkkärissä tai kotona, hyviin käytötapohin se vaan kuuluu.

Vierailija
5/10 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAUSKA AIHE! Juuri mietiskelin eilen etta on ihmisilla kaikenlaisia idioottimaisia “hyvia tapoja” jotka ovat katoamassa. Tuo on yksi niista!

Sanokaa MIKSI se on epakunnioittavaa muita kohtaan? Minun aterointiini ei vaikuta lainkaan jos joku toisessa poydassa pitaa hattua paassa eika voisi vahempaa kiinnostaa!

Samalla lailla huomioimme tuttujen kanssa etta nykyaan opettajien toimenkuvaan ei nayta kuuluvan etta pitaa kaytavilla koulussa joka toinen sekka olla valittamassa lakeista jotka sitten oppilaat pistaa heti takaisin paahansa. Se oli 90-luvulla yksi typerimmista jutuista mielestani.

Kyseenalaistakaa typerat saannot/muinaisjaanteet!

Vierailija
6/10 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, lapset pois kun ravintolaan mennään.

Vierailija
7/10 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikaruokalan keittiötyöntekijät varmaan ovat tosi loukkaantuneita lasten pipoista.

Vierailija
8/10 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lähtenyt hiukset syöpähoidoissa ja kulmakarvatkin ja syön aina ravintolassa hattu päässä. Ketään ei ole tähän mennessä häirinnyt.

Mistä tiedät varmasti?

Vierailija
9/10 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät varmasti?

Koska sinunlaiset tunteettomat dorkat eivät ole sattuneet samaan aikaan ravintolaan?

Vierailija
10/10 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokki ja työskentelen fine dining ravintolassa. Minua ei kiinnosta tippaakaan onko syöjällä hattu päässä. Kunnioitat minua parhaiten kun et keksi vale allergioita. Jos et pidä jostain, on se yleensä mahdollista jättää pois tai valmistaa korvaava annos. Allergiat ovat hengenvaarallisia ja yksittäisen asiakkaan pyynnön takia voimme joutua puhdistamaan keittiön lattiasta kattoon. Jos siis et pidä näkyvästä sipulista kerro se tarjoilijalle. Olemme palvelemassa sinua mutta rehellisyydellä kunnioitat meitä etkä kuluta arvokasta aikaamme koska se on kaikki sinulta ja muilta asiakkailta pois!