Olen etsinyt tätä biisiä 10 vuotta ja tänään löysin sen :D
Soinut pitkään radiossa etenkin Radio Novalla. Muistan kuulleeni jo ehkä 2000-luvun alkuvuosina. Etsinyt olen eri hakusanoilla kuten "Nova italialainen biisi", "Italian pop song 2000s" jne. Tänään kuului töissä ja muistin, että Novallahan on se asetus heidän sivuillaan, josta näkee kaikki päivän aikana soineet biisit. Nyt se sitten löytyi. Paras biisi :D n25
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Ootko popittanu montakin tuntia putkeen?
Ihan pari kertaa vaan, tulin vasta kotiin. -ap
Italia kuulostaa laulettuna ihanalta. Romanttisen eroottiselle.
No et kyllä ois menettänyt mitään vaikkei ois löytynyt...
Mulla on toi cd :) ei oo aikoihin tullu kuunneltua mutta kiitos vinkistä! On ihanii biisejä!
Vierailija kirjoitti:
Ai, itse aina töissä odotan tätä. Parempi kuin se ainainen Sia - Chandelier esimerkiksi joka radiossa soi 10 kertaa päivässä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Italia kuulostaa laulettuna ihanalta. Romanttisen eroottiselle.
Tuo on totta. Sikäli erikoista että espanja ei kuulosta ollenkaan niin vetävältä vaikka onkin tavallaan sukulaiskieli.
Oon kuullut ton kanssa joskus, aika kaamee biisi. :D
Onko se Mamban Vielä On Kesää Jäljellä...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, itse aina töissä odotan tätä. Parempi kuin se ainainen Sia - Chandelier esimerkiksi joka radiossa soi 10 kertaa päivässä. -ap
Chandelier on yksi 2010-luvun merkittävimpiä biisejä. T. musiikin lisensiaatti
Ei saatana, nyt se jää mun korvamadoks.
Vierailija kirjoitti:
Löytämiseen meni aika kauan 😄
Siis ihan oikeasti meni varmaan se 10 vuotta. En minä sitä siis päivittäin etsinyt suu vaahdossa vaan aina silloin kun kuulin sen ja tuli mieleen. Tosi hankalaa etsiä italialaista biisiä, joka ei ole Ramazzottin tai Pausinin biisi. Kun ei osaa italiaa, niin ei edes googleen voi kirjoittaa mitään lausetta kappaleesta :D -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chandelier on yksi 2010-luvun merkittävimpiä biisejä. T. musiikin lisensiaatti
Millä perusteella, en tuollaisista ymmärrä vaikka biisistä pidänkin :)
Hyvin etäisesti muistan tän biisin, mutta täytyy myöntää että odotin jotain paskaa! :D
Ei tääkään mitään mahtavaa musiikkia oo mutta tietynlainen nostalgia tulee, ihan kuin olis palannu jonnekin ysärille vaikka 10 vuotta sitten oli jo jumalauta melkeen 2010-luku...
Heh, ei tarvinnut nähdä kuin biisin nimi niin alkoi soida päässä. Oli iso hitti aikoinaan ja soi joka paikassa.
Aaa tämä, tunnisti heti kun alkoi soida.
Onko ap.n nimi Laura?
Ihana biisi.
Vierailija kirjoitti:
Onko se Mamban Vielä On Kesää Jäljellä...?
Ei ole Mambaa, eikä hopeakettu Eros Ramazzottiakaan.
Ootko popittanu montakin tuntia putkeen?