Olen etsinyt tätä biisiä 10 vuotta ja tänään löysin sen :D
Soinut pitkään radiossa etenkin Radio Novalla. Muistan kuulleeni jo ehkä 2000-luvun alkuvuosina. Etsinyt olen eri hakusanoilla kuten "Nova italialainen biisi", "Italian pop song 2000s" jne. Tänään kuului töissä ja muistin, että Novallahan on se asetus heidän sivuillaan, josta näkee kaikki päivän aikana soineet biisit. Nyt se sitten löytyi. Paras biisi :D n25
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et kyllä ois menettänyt mitään vaikkei ois löytynyt...
Ai, itse aina töissä odotan tätä. Parempi kuin se ainainen Sia - Chandelier esimerkiksi joka radiossa soi 10 kertaa päivässä. -ap
Chandelier on yksi 2010-luvun merkittävimpiä biisejä. T. musiikin lisensiaatti
Mikä siinä on niin ihmeellistä? Ei kelvannut Rihannalle ja sit Sialle tarjottiin ja se teki sen. Musiikkivideo ainakin on tosi creepy.
eikös se ole Sian tekemä biisi
Tulee sinkkuvuosi mieleen 90- luvun lopulla.
Biisi olisi ollut täydellinen kun Pertti Salovaara olisi huudellut siihen päälle voi mahdon paikkaa...
Vierailija kirjoitti:
Italia kuulostaa laulettuna ihanalta. Romanttisen eroottiselle.
Ihan totta. Espanjakin on kaunis kieli, mutta nyt niitä biisejä on alkanut tulemaan joka tuutista. Espanjan kielen kuuleminen on nykyään lähes väistämätöntä kun kuuntelee nykymusiikkia. Kiva olisi saada enemmän näitä italian- portugalin- ja vaikka ranskankielisiä biisejä.
Arvasin heti mikä.
10000 valovuoden päästä jostain Ramazzottista.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin heti mikä.
10000 valovuoden päästä jostain Ramazzottista.
Mutta silloin samoihin aikoihinhan Suomessa oli jonkinlainen Pausini/Ramazzotti buumi. Tosi paljon soivat radiossa ja levyjä ostettiin paljon. Taidettiin jopa joskus äitille ostaa joku Erosin levy joululahjaksi.
Aika hauska juttu. "Tiesin" mikä biisi tämä on mitä oot hakenu. Etsin itse samaa vuoden sisään.
Mä etsin tätä biisiä tuloksetta varmaan sen saman kymmenen vuotta, kunnes sitten sattumalta törmäsin. Palasi sitkeästi aina soimaan päässä.
Muistan kun tämä soi Novalla. Siellä oli varmaan 20 biisiä jotka soi koko ajan. Samaan aikaan taisi soida ainakin Enrique Iglesiaksen Be with you.
No muistaako joku sellaista tummaa mieslaulajaa, joka lauloi jonkin yhden hitin ihmeen 90-luvun puolivälissä ehkä? Siinä oli sellainen nopea piano taustalla. Ehkä valkoinen paita päällä sinkussa. Ehkä kans italialainen tai sitten espanjalainen.
Novalla ei kyllä 20 vuodessa hirveästi biisit vaihdu :) Viime kesänä 50% biiseistä oli Despacito ja Siniset tikkaat
Vierailija kirjoitti:
No muistaako joku sellaista tummaa mieslaulajaa, joka lauloi jonkin yhden hitin ihmeen 90-luvun puolivälissä ehkä? Siinä oli sellainen nopea piano taustalla. Ehkä valkoinen paita päällä sinkussa. Ehkä kans italialainen tai sitten espanjalainen.
Olisko ollut mustavalkoinen musavideo vielä? Ehkä sen takia muistan vain valkoisen paidan ja mustan tukan... Joku rakkauslaulu, jossa oli tosi nopea pianointro, oikein solisi vain koskettimet kauniisti taustalla.
Itsellä oli joskus myös biisi kateissa. Kyseessä oli Goo Goo Dollsin Iris. Muistan, kun se soi yhdessä kahvilassa itse yritin painaa sanat mieleen. En muista miten sen sitten löysin. Taisi vain tulla YouTubessa vihdoin vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko ollut mustavalkoinen musavideo vielä? Ehkä sen takia muistan vain valkoisen paidan ja mustan tukan... Joku rakkauslaulu, jossa oli tosi nopea pianointro, oikein solisi vain koskettimet kauniisti taustalla.
Eikun se olikin tämä. Ten Sharp: You.
Kai mä tuon musavideon perusteella muistelin, että kyseessä oli italialainen tai espanjalainen tyyppi. Muistin vaan noi nuoret komistukset videolta. En edes muistanut tuon itse laulajan ulkonäköä. :D
Upeeta, ihan samaa biisiä lähin ettimään ja kiitos tän postauksen löyty tyyliin neljännellä googlauksella 🙏🙏😍
Niin mikä biisi? Ei aukea linkki.
Mikä siinä on niin ihmeellistä? Ei kelvannut Rihannalle ja sit Sialle tarjottiin ja se teki sen. Musiikkivideo ainakin on tosi creepy.