Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen etsinyt tätä biisiä 10 vuotta ja tänään löysin sen :D

Vierailija
13.02.2018 |

Soinut pitkään radiossa etenkin Radio Novalla. Muistan kuulleeni jo ehkä 2000-luvun alkuvuosina. Etsinyt olen eri hakusanoilla kuten "Nova italialainen biisi", "Italian pop song 2000s" jne. Tänään kuului töissä ja muistin, että Novallahan on se asetus heidän sivuillaan, josta näkee kaikki päivän aikana soineet biisit. Nyt se sitten löytyi. Paras biisi :D n25

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et kyllä ois menettänyt mitään vaikkei ois löytynyt...

Ai, itse aina töissä odotan tätä. Parempi kuin se ainainen Sia - Chandelier esimerkiksi joka radiossa soi 10 kertaa päivässä. -ap

Chandelier on yksi 2010-luvun merkittävimpiä biisejä. T. musiikin lisensiaatti

Mikä siinä on niin ihmeellistä? Ei kelvannut Rihannalle ja sit Sialle tarjottiin ja se teki sen. Musiikkivideo ainakin on tosi creepy.

Vierailija
22/38 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et kyllä ois menettänyt mitään vaikkei ois löytynyt...

Ai, itse aina töissä odotan tätä. Parempi kuin se ainainen Sia - Chandelier esimerkiksi joka radiossa soi 10 kertaa päivässä. -ap

Chandelier on yksi 2010-luvun merkittävimpiä biisejä. T. musiikin lisensiaatti

Mikä siinä on niin ihmeellistä? Ei kelvannut Rihannalle ja sit Sialle tarjottiin ja se teki sen. Musiikkivideo ainakin on tosi creepy.

eikös se ole Sian tekemä biisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee sinkkuvuosi mieleen 90- luvun lopulla.

Vierailija
24/38 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisi olisi ollut täydellinen kun Pertti Salovaara olisi huudellut siihen päälle voi mahdon paikkaa...

Vierailija
25/38 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italia kuulostaa laulettuna ihanalta. Romanttisen eroottiselle.

Ihan totta. Espanjakin on kaunis kieli, mutta nyt niitä biisejä on alkanut tulemaan joka tuutista. Espanjan kielen kuuleminen on nykyään lähes väistämätöntä kun kuuntelee nykymusiikkia. Kiva olisi saada enemmän näitä italian- portugalin- ja vaikka ranskankielisiä biisejä.

Vierailija
26/38 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin heti mikä.

10000 valovuoden päästä jostain Ramazzottista.

Vierailija
27/38 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin heti mikä.

10000 valovuoden päästä jostain Ramazzottista.

Mutta silloin samoihin aikoihinhan Suomessa oli jonkinlainen Pausini/Ramazzotti buumi. Tosi paljon soivat radiossa ja levyjä ostettiin paljon. Taidettiin jopa joskus äitille ostaa joku Erosin levy joululahjaksi.

Vierailija
28/38 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauska juttu. "Tiesin" mikä biisi tämä on mitä oot hakenu. Etsin itse samaa vuoden sisään.

Vierailija
29/38 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä etsin tätä biisiä tuloksetta varmaan sen saman kymmenen vuotta, kunnes sitten sattumalta törmäsin. Palasi sitkeästi aina soimaan päässä.

Vierailija
30/38 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun tämä soi Novalla. Siellä oli varmaan 20 biisiä jotka soi koko ajan. Samaan aikaan taisi soida ainakin Enrique Iglesiaksen Be with you.

Vierailija
31/38 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muistaako joku sellaista tummaa mieslaulajaa, joka lauloi jonkin yhden hitin ihmeen 90-luvun puolivälissä ehkä? Siinä oli sellainen nopea piano taustalla. Ehkä valkoinen paita päällä sinkussa. Ehkä kans italialainen tai sitten espanjalainen. 

Vierailija
32/38 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Novalla ei kyllä 20 vuodessa hirveästi biisit vaihdu :) Viime kesänä 50% biiseistä oli Despacito ja Siniset tikkaat

Vierailija
33/38 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No muistaako joku sellaista tummaa mieslaulajaa, joka lauloi jonkin yhden hitin ihmeen 90-luvun puolivälissä ehkä? Siinä oli sellainen nopea piano taustalla. Ehkä valkoinen paita päällä sinkussa. Ehkä kans italialainen tai sitten espanjalainen. 

Olisko ollut mustavalkoinen musavideo vielä? Ehkä sen takia muistan vain valkoisen paidan ja mustan tukan... Joku rakkauslaulu, jossa oli tosi nopea pianointro, oikein solisi vain koskettimet kauniisti taustalla.

Vierailija
34/38 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli joskus myös biisi kateissa. Kyseessä oli Goo Goo Dollsin Iris. Muistan, kun se soi yhdessä kahvilassa itse yritin painaa sanat mieleen. En muista miten sen sitten löysin. Taisi vain tulla YouTubessa vihdoin vastaan.

Vierailija
35/38 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko ollut mustavalkoinen musavideo vielä? Ehkä sen takia muistan vain valkoisen paidan ja mustan tukan... Joku rakkauslaulu, jossa oli tosi nopea pianointro, oikein solisi vain koskettimet kauniisti taustalla.

Eikun se olikin tämä. Ten Sharp: You.

Kai mä tuon musavideon perusteella muistelin, että kyseessä oli italialainen tai espanjalainen tyyppi. Muistin vaan noi nuoret komistukset videolta. En edes muistanut tuon itse laulajan ulkonäköä. :D

Vierailija
36/38 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin soi!!!

Vierailija
37/38 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeeta, ihan samaa biisiä lähin ettimään ja kiitos tän postauksen löyty tyyliin neljännellä googlauksella 🙏🙏😍

Vierailija
38/38 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä biisi? Ei aukea linkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi