Jos menisit naimisiin Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa, kenet näistä miehistä haluaisit nähdä sulhasena?
Tai kuka heistä on mielestäsi kivoimman näköinen?
Miehet ovat Australian Ensitreffit alttarilla -ohjelman viimeisimmältä kaudelta, joka on puhuttanut tälläkin palstalla.
Kommentit (59)
1-5.
Toivottavasti Suomen versiossa on ensi syksynä komeita miehiä.
Ainakin näin puhelinta käyttäessä on mahdotonta sanoa mitään, koska kuvat ovat niin pieniä, ettei miehistä saa oikein mitään käsitystä. Sen perusteella mitä tuosta saan tihrustettua niin kaikki näyttää ihan hyvännäköisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin näin puhelinta käyttäessä on mahdotonta sanoa mitään, koska kuvat ovat niin pieniä, ettei miehistä saa oikein mitään käsitystä. Sen perusteella mitä tuosta saan tihrustettua niin kaikki näyttää ihan hyvännäköisiltä.
Harmi, jos ei puhelimella saa suuremmaksi? Läppärillä saa ja näkyy ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on mulle liian hyvännäköisiä ja yksi liian vanha.
Kuka on mielestäsi vanhin?
Muut näyttää mun sukupolveni jäseniltä tai nuoremmilta, 9 näyttää keski-ikäiseltä.
Ok, 9 on itse asiassa 39-vuotias niin kuin myös numero 1. Vanhin on nro 10, joka on 50-vuotias. ap
Noista en ottaisi ketään! Kukaan ei ole mun suosikki, kaikki ihan liian tummia ja parta on ehdoton turn off. Haluan sellaisen ristiverisen tai vaalean pitkän viiksekkään Suomalaisen Miehen :)
Ei kelpaa tummempihipiäiset ollenkaan näille perzumuijille täällä
8 ja sen jälkeen 5.
Myös 3 ok. Sen jälkeen 1.
6 on liian Ken-nukke, jotenkin epäilyttävä.
2 muistuttaa ihan pikkiriikkisen verran Tanskan sukellusvene-Madsenia :D
10 on nuori Tom Jones :D
6:sta tulee mieleen se yksi Voice-finalisti, Jani Klemola..? Tai Rob Lowe
8:ssa on vähän Jussi Heikelää, 3:ssa Ville Tiihosta. 1 on köyhän miehen Juha Rouvinen.
Vierailija kirjoitti:
3 tai 4. Luultavasti 4.
Nyt kun katsoin kuvat zoomattuna niin ehdottomasti nro.4. Oikeestaan aika kiva.
1