Jos menisit naimisiin Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa, kenet näistä miehistä haluaisit nähdä sulhasena?
Tai kuka heistä on mielestäsi kivoimman näköinen?
Miehet ovat Australian Ensitreffit alttarilla -ohjelman viimeisimmältä kaudelta, joka on puhuttanut tälläkin palstalla.
Kommentit (59)
2 näyttää siltä, että hauskaa voisi olla. Scruffy.
Kaikki on mulle liian hyvännäköisiä ja yksi liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on mielestäsi vanhin?
Ensin olin sanomassa etten ketään... mut jos pakko niin 1 ja 9, ehkä 2:kin. Ja ei, en ole kaunotar, mut sitä on ihmeen nirppanokka jos saa valtaa sanoa mielipteensä ;) Oikeasti jos tuollaiseen ohjelmaan menisi, niin sitten koittaisin hyväksyä kenet tahansa, tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on mielestäsi vanhin?
Muut näyttää mun sukupolveni jäseniltä tai nuoremmilta, 9 näyttää keski-ikäiseltä.
No varmaan tuo 1 koska on aika ison näköinen, itse olen iso niin en mitään mikkihiirtä haluaisi kun näyttäisin itse sitten valaalta. Eikä tietenkään sais olla liian nuori mulle, tuon ikääkin vähän vaikea tuosta pienestä kuvasta nähdä onko liian nuori mulle. Muuten kuin ulkonäön perusteella on paha sanoa tulisko mitään sitten siitä avioliitosta.
Ehkä nr 6. Vähän latteammalla tukalla :D
Ehdottomasti 4. Komea, tumma, kaunis hymy...
1, 2, 3, 5, 6 ja 8 käy. 9 on vähän setämäinen. Yleisesti tykkään enemmän selkeästi "länsimaisista" piirteisestä eli vaaleahko iho, kirkkaat silmät.
Oon kai sit se erilainen koska valintani on 8
Ulkonäön perusteella eniten vetoaisi 1. Myös 7, 4, 5 mukiinmeneviä. Avioliiton suhteen toki ratkaisee muutkin asiat kuin pantavuus, vaikka fyysinen vetovoima tärkeää onkin.
Viitonenhan noista parhaan näköinen on, mutta eipä puolison valinnassa pelkkä ulkonäkö ratkaise. Ei ainakaan minulla.
Ei kelpaa mustat miehet AV mammoille