Olympiakiekko ilmaiseksi TV:ssä, netissä ei
Kiitos TV5, t. kaikki joilla on netti, muttei telkkaria.
Miten voi olla mahdollista, että tässä ollaan näin jälkeenjääneitä teknologian suhteen? TV on niin out.
Joku varmaan sanoo, että käytä jotain ilmaista stream-sivua. Muuten kyllä, mutta ne playerit ei yleensä toimi jos on AdBlock käytössä ja sitten mainoksissa on viruksia, streamin kuvanlaatu on huono ja varmaan yksi jos toinenkin Bitcoin miner-scripti taustalla hiomassa rahaa laittoman striimin ylläpitäjille. Ei kiitos..
Onko pakko maksaa Eurosport Playerin maksu? Varmaan.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Koska normaalit ihmiset katsovat tv:tä. Tietokonetta tarvitaan vain työntekoon ja laskujen maksuun.
Tuo ei pidä paikkaansa. Netin kautta katsotaan enemmän ohjelmaa kuin koskaan aikaisemmin esim. Netflix, Viaplay, IP-TV ja Areena/Katsomo/Ruutu. Siinä karsitaan niin iso osa katsojakunnasta, jos ei netin kautta voi katsoa TV-kanavaa.
Kyllä minä olen katsonut kiekkoa tietokoneelta koko olympialaisten ajan. Sitä kunnon kiekkoa. Kuka kaipaa miesten sikailupeliä, kun naiset pelaavat paljon siistimmin ja hienoa syöttötyöskentelyä?
Heillä ei ole nettipalvelua, eikä sellaista varmasti aleta vain kisojen takia tekemään. Pitää muutenkin kestää todella isoa kapasiteettia. Ylekin kyykkää jatkuvasti nyt olympialaisten aikana ja sama fiasko paljon pahempana oli kesäolympialaisten aikaan. Huvittavaa kuinka Suomea pidetään teknisesti kehittyneenä maana, mutta ei yhtä suoratoistopalvelua saada toimimaan, vaikka katsojiakaan ei ole miljoonia.
Itse säästän isoja summia kun ei tarvitse ostaa telkkaria erikseen ja asun yksin. On kätevää, että ylet, maikkarit, neloset ja netflixit näkyvät suoraan koneelta. Mutta sitten on tällaisia yksittäisiä suolanhierojia haavoihin kuten TV5, jotka eivät syystä tai toisesta näytä kanaviaan netissä. Vaikka ne esitysoikeudet on ostettu koko Suomen alueelle.
Vierailija kirjoitti:
Heillä ei ole nettipalvelua, eikä sellaista varmasti aleta vain kisojen takia tekemään. Pitää muutenkin kestää todella isoa kapasiteettia. Ylekin kyykkää jatkuvasti nyt olympialaisten aikana ja sama fiasko paljon pahempana oli kesäolympialaisten aikaan. Huvittavaa kuinka Suomea pidetään teknisesti kehittyneenä maana, mutta ei yhtä suoratoistopalvelua saada toimimaan, vaikka katsojiakaan ei ole miljoonia.
Itsellä on ollut vain kerran ongelmia netin suoratoistopalvelujen kanssa ja itse asiassa enemmän ongelmia oli silloin kun sähläsi telkkareiden kanssa. Mutta jokaisella lienee omat kokemuksensa. Myös mökillä toimii suoratoistopalvelut hyvin parin palkin 4G:n kautta, vaikka telkkaria alueella ei saa toimimaan. Kyllä se on teknologista kehitystä monellakin tavalla. Lähinnä telkkari tässä fossiilisella lähetystekniikallaan on se rajoittava tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Itse säästän isoja summia kun ei tarvitse ostaa telkkaria erikseen ja asun yksin. On kätevää, että ylet, maikkarit, neloset ja netflixit näkyvät suoraan koneelta. Mutta sitten on tällaisia yksittäisiä suolanhierojia haavoihin kuten TV5, jotka eivät syystä tai toisesta näytä kanaviaan netissä. Vaikka ne esitysoikeudet on ostettu koko Suomen alueelle.
Niinpä. Itselläni on nykyään pieni telkkari, jota käytän kakkosnäyttönä tavallisesti, mutta aina tällaisissa tilanteissa ihan telkkarinakin. Kannattaa katsella torista jos joku myisi halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Itselläni on nykyään pieni telkkari, jota käytän kakkosnäyttönä tavallisesti, mutta aina tällaisissa tilanteissa ihan telkkarinakin. Kannattaa katsella torista jos joku myisi halvalla.
Itse olen skeptinen toriostosten suhteen. Näen asian usein siten, että kun joku myy jotain halvalla siihen on jokin salainen syy. Sitä paitsi en oikein uskalla käyttää elektronisia sähkölaitteita, jotka ovat olleet jonkun toisen käytössä aikaisemmin. Mutta jos sieltä jonkun hyvän ja toimivan oikeasti saa, niin eipä siinä sitten mitään problemaa.
Itse huomasin tänään saman. Mahtaako muilla mailla olla, joku hyvä netti TV streami esim. Ruotsalaisilla tietääkö kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen skeptinen toriostosten suhteen. Näen asian usein siten, että kun joku myy jotain halvalla siihen on jokin salainen syy. Sitä paitsi en oikein uskalla käyttää elektronisia sähkölaitteita, jotka ovat olleet jonkun toisen käytössä aikaisemmin. Mutta jos sieltä jonkun hyvän ja toimivan oikeasti saa, niin eipä siinä sitten mitään problemaa.
Pieniä televisioita jää usein tarpeettomaksi, kun hankitaan isompi. Esimerkiksi olohuoneeseen hankitaan iso televisio ja edellinen televisio menee makuuhuoneeseen ja makuuhuoneen vanhan pikkutelkkari jää tarpeettomaksi. Eihän noilla ole mitään arvoa muutenkaan nykyään, joten ihmiset haluavat lähinnä vain päästä eroon niistä, että ei tarvitse alkaa kierrätyskeskukselle kuskaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska normaalit ihmiset katsovat tv:tä. Tietokonetta tarvitaan vain työntekoon ja laskujen maksuun.
Tuo ei pidä paikkaansa. Netin kautta katsotaan enemmän ohjelmaa kuin koskaan aikaisemmin esim. Netflix, Viaplay, IP-TV ja Areena/Katsomo/Ruutu. Siinä karsitaan niin iso osa katsojakunnasta, jos ei netin kautta voi katsoa TV-kanavaa.
Voiko Netflixiä ja Viaplayta katsoa ilmaiseksi?
Olympialaiset näkyy Eurosport Playerilla.