Riipparit ovat muotia!
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000005564788.html
No niin, nyt on riipparien aika :)
Kesällä annetaan tissien lurpsottaa :D
Kommentit (13)
Vittu ku ois tissit. T. Katkera aa-kuppinen lauta
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000005564788.html
No niin, nyt on riipparien aika :)
Kesällä annetaan tissien lurpsottaa :D
Hyvä, kerrankin olen muodikas!
Kunpa olis mulla nainen. :'( Tisseistä viis.
Muoti ei muuta luontoa, miehet pitävät edelleen kiinteistä ja nuorekkaista rinnoista ja treenatusta pepusta.
Riippareilla on hauska leikkiä. Esim. niin, että nainen on nelinkontin, jotta tissit roikkuvat kuin lehmän utareet, jotka voi ottaa käsiin ja niille voi sitten tehdä sellaisia lypsämisliikkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Riippareilla on hauska leikkiä. Esim. niin, että nainen on nelinkontin, jotta tissit roikkuvat kuin lehmän utareet, jotka voi ottaa käsiin ja niille voi sitten tehdä sellaisia lypsämisliikkeitä.
Et voi puhua ihmisistä noin. Sitäpaitsi rintaa ei saa vetää voimalla kehosta poispäin, sidekudos voi revähtää eikä sitä julkinen terveydenhuolto korjaa.
Jos edes olet saanut jonkun kanssasi olemaan, kunnioita häntä.
Vierailija kirjoitti:
"Sirpa, alahan tulla makkariin. On iltalypsyn aika!"
Vierailija kirjoitti:
Muoti ei muuta luontoa, miehet pitävät edelleen kiinteistä ja nuorekkaista rinnoista ja treenatusta pepusta.
"Miehet" - kaikkiko? Itse ainakin naisena tykkään riippurinnoista ja aivan kaikenlaisista rinnoista. Mielestäni seksikkyys ei ole rinnoista kiinni, vaan se on kokonaisvaltaisempaa.
Nyt mammat riipparit ja utareet jakoon,rintaliivit pitää polttaa ym.
Mun emännällä on riipparit ja ne on ihanat. Kivaa ottaa ne käsiin ja puristella, hyväillä ja likistellä.
Vierailija kirjoitti:
Mun emännällä on riipparit ja ne on ihanat. Kivaa ottaa ne käsiin ja puristella, hyväillä ja likistellä.
Olet onnekas. Mulla ei varmaan tule koskaan olemaan tyttöystävää, puhumattakaan vaimosta. :'(
No ei tasan ole. Sittenhän kaikki rumuus olisi muotia ja niin ei käy. Riipurinnat ovat kuvottavia, luit oikein, oksettavia katsoa kellä vain.