Tajusin että parikymppisenä kohtaamani kaverimies on vaikuttanut itsetuntoni paljon
Olimme molemmat sinkkuja, minä 21 ja hän muistaakseni 26. Jossain vaiheessa jollakin tapaa ihastuin. Panttasin sitä kauan, kunnes kerroin ihastuneeni.
Hän ei torjunut minua suoraan, mutta antoi elekielellä ymmärtää etten kiinnosta. Meni aina kauemmas jne. Sitten jossain vaiheessa sanoin, että miksi et voi vaan sanoa suoraan.
Silloin hän sanoi että on ollut liian kiltti kun ei sanonut heti, mutta ei missään nimessä ole kiinnostunut. Ja että olisin voinut pitää ihastuksen omana tietonani, eikä minun olisi koskaan, ikinä tullut sitä paljastaa.
Asia tuli selväksi mutta jatkoin kaveruutta ja jossain vaiheessa olin aika epätoivoinen.. Aloin ehdottaa seksiä ja sain mitä suurimmat pakit ja tuntea olevani todella vastenmielinen.
Tämän lisäksi hän alkoi kehua vuolaasti ja katsella himokkaasti lähes kaikkia toisia naisia. Jopa ystäviäni jotka esittelin joskus hänelle. Kerran erehdyin menemään hänen kanssaan baariin ja hän katseli siellä naisia ja kehui minulle että voi kun hyvännäköinen tuokin ja miten pääsisi juttelemaan. Lopussa naurahti että sinulla se ei kumma kyllä käy flaksi.
En tajua miksi suostuin tuohon kaverisuhteeseen. En sen jälkeen ole lähestynyt miehiä enää itse. Ikää nyt 29v.
Kommentit (10)
Öh? Sait kerran pakit ja se oli siinä.
Vierailija kirjoitti:
Öh? Sait kerran pakit ja se oli siinä.
Niin jos olisin antanut olla. Mutta jäin roikkumaan, ihastuin lisää ja menin ehdottamaan seksiä lopulta. Kunnes sain kuulla että olen seksinkin suhteen yök, vaikka kaikki muut naiset kävivät. Ap
Olet myös melkoinen tyranni, kun ehdottelit seksiä vielä senkin jälkeen, kun kaverisi sanoi ettei ole kiinnostunut sinusta. Luulit itsestäsi liikoja. Oletko narsisti? Enemmän ihmettelen, miksi kaverisi jäi tuohon kaverisuhteeseen tuon jälkeen, ja että sinä et älynnyt kadota näköpiiristä.
Niin, miehenä olen kokenut tämän kuvion monesti. Silti pitäisi olla otsetuntoa lähestyä naisia.
Miten olisit suhtautunut kaverimieheen jos osat olisivat plleet toisin päin? Pannut välit poikki himokkaaseen perverssiin ja mennyt terapiaan?
Minulla oli sama, enkä itse tajunnut jättää henkilöä rauhaan. Olin vakuuttunut, että kyllä hän minut loppujen lopuksi haluaa, mutta ei itse ymmärrä sitä. Kerran jopa pussasin häntä omin luvin, vaikka olimme sopineet olevamme vain kavereita. Nykyään hävettää, sillä käyttäydyin kuin mikäkin # metoo kähmijä.
Vierailija kirjoitti:
Olet myös melkoinen tyranni, kun ehdottelit seksiä vielä senkin jälkeen, kun kaverisi sanoi ettei ole kiinnostunut sinusta. Luulit itsestäsi liikoja. Oletko narsisti? Enemmän ihmettelen, miksi kaverisi jäi tuohon kaverisuhteeseen tuon jälkeen, ja että sinä et älynnyt kadota näköpiiristä.
No jep. Voisin vaan kuvitella mitä kävis jos miespuolinen ystävä ehdottelis seksiä naispuoliselle ystävälle pakkien jälkeen.... johan se olis ahdistelusyytösten kohteena välittömästi!
Kun jotain ajattelee vain kaverina niin seksi on yök, vaikka tyyppi ei muuten olisi mitenkään vastenmielinen.
No oisko sen jotenkin pakko ollut esittää ihastunutta ja antaa munaa, ettei sulta ois vaan itsetunto mennyt?? :D Vaikutat ihan bimbolta ap.
Taidat olla sitten aika vastenmielinen?