Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkojen kietominen toistensa ympäri

Vierailija
13.02.2018 |

Minä olen laihduttanut vaarallisen lihavasta normaalipainoiseksi. Olin normaalipainoinen vielä ylioppilaana. Nyt olen huomannut, että kaikista eniten huomaan painoni muutoksen säärissäni. Voin taas kietoa jalkani siten, että jalat ovat polven kohdalta ristissä ja sitten voin kääntää polven yli heitetyn jalan jalkaterän nilkkani taakse. Jalat ovat tavallaan kietoutuneet yhteen. Asento tuntuu minusta taas sekä luontevalta ja rennolta.

Kun olin edellistä kertaa normaalipainoinen monet huomauttivat yhteen kiedottujen jalkojen näyttävän hassuilta. Onko asia näin vieläkin? Minun nuoruudessani jalkojen asennoista otettiin mallia prinsessa Dianalta koska hänen jalkojen asennoista uutisoitiin suomalaisessa juorulehdistössä. Nykyäänhän kirjoitellaan kai lähinnä Kardashianeista ja iso pylly on se, johon kiinnitetään katseita ja ihannoidaan. Oma pyllyni lienee tavallinen eli sen pituinen se.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole hyvä asento verenkierron kannalta, jos on taipumusta suonikohjuihin. Dianan nyt piti istua siveästi ja käyttää hameenhelmoissa painoja, ettei tuuli nostanut liian ylös niitä yms kuninkaallisten juttuja. Ajat muuttuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä