Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko korelainen kosmetiikka oikeasti parempaa kuin länsimaalainen?

Vierailija
13.02.2018 |

Siis, että sopiiko se länsimaalaisell iholle/hiuksille? Olen ihan noviisi. Iho on sekaiho, pintakuiva. Mihin tuotteisiin kannattaa ensin panostaa? Tuleeko kalliiksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/7 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli puolet Aasialaisesta kosmetiikadta on EU:ssa kielettyjä, eivät lpäise kemikaalivirastojen sallittujen kemikaalien listaa. Sisältävät siis oaljon vaarallisia kemikaaleja ja yhdisteitä, jotka EU:n kemikaalivirastojenmukaan voi aiheutta jopa syöpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etude housen tuotteet on todella laadukkaita. Käytän niiden bb voidetta ja consealeria. Mulla kuiva, vähän punertava iho niin voiteen sävy on täydellinen.

Vierailija
4/7 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ihmeellinen kysymys. Toki korealainen kosmetiikka voi keskimäärin erota vaikkapa kanadalaisesta, mutta lopulta yksittäisen tuotteen ominaisuudet ratkaisevat. 

Mutta loppujen lopukis - miten ihmeessä korealaiset olisivat nyt luoneet jotakin, mihin länsifirmojen upottamat tuotekehitysmiljardit eivät olisi pystyneet. Korea panostaa tosi paljon muotiin ja ulkonäköön ja sinne on kehittynyt merkittävää teollisuutta - mutta loppujen lopuksi samaa kamaa ne on. 

Vierailija
5/7 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iholle se on tehnyt ainakin hyvää, vajaa vuoden olen käyttänyt. Mielestäni se on ainakin edullisempaa kuin vastaavanlaatuinen länsimaalainen.

Vierailija
6/7 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ihmeellinen kysymys. Toki korealainen kosmetiikka voi keskimäärin erota vaikkapa kanadalaisesta, mutta lopulta yksittäisen tuotteen ominaisuudet ratkaisevat. 

Mutta loppujen lopukis - miten ihmeessä korealaiset olisivat nyt luoneet jotakin, mihin länsifirmojen upottamat tuotekehitysmiljardit eivät olisi pystyneet. Korea panostaa tosi paljon muotiin ja ulkonäköön ja sinne on kehittynyt merkittävää teollisuutta - mutta loppujen lopuksi samaa kamaa ne on. 

Ainakin länsimaalaiset merkit ovat alkaneet valmistamaan samoja tuotteita jotka ovat olleet alunperin aasialaisen kosmetiikan keksintöjä. Cushion meikkivoiteet, kangasnaamiot.. kohta varmaan etananlima- ja ampiaismyrkkyjutut tulee tännekin.

Vierailija
7/7 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli puolet Aasialaisesta kosmetiikadta on EU:ssa kielettyjä, eivät lpäise kemikaalivirastojen sallittujen kemikaalien listaa. Sisältävät siis oaljon vaarallisia kemikaaleja ja yhdisteitä, jotka EU:n kemikaalivirastojenmukaan voi aiheutta jopa syöpää.

Roskaa. Mihin tuo väitteesi perustuu? Täysin omaa ennakkolluuloisuutta ja musta-tuntuu tietoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän