Onko korelainen kosmetiikka oikeasti parempaa kuin länsimaalainen?
Siis, että sopiiko se länsimaalaisell iholle/hiuksille? Olen ihan noviisi. Iho on sekaiho, pintakuiva. Mihin tuotteisiin kannattaa ensin panostaa? Tuleeko kalliiksi?
Kommentit (7)
Yli puolet Aasialaisesta kosmetiikadta on EU:ssa kielettyjä, eivät lpäise kemikaalivirastojen sallittujen kemikaalien listaa. Sisältävät siis oaljon vaarallisia kemikaaleja ja yhdisteitä, jotka EU:n kemikaalivirastojenmukaan voi aiheutta jopa syöpää.
Etude housen tuotteet on todella laadukkaita. Käytän niiden bb voidetta ja consealeria. Mulla kuiva, vähän punertava iho niin voiteen sävy on täydellinen.
Aika ihmeellinen kysymys. Toki korealainen kosmetiikka voi keskimäärin erota vaikkapa kanadalaisesta, mutta lopulta yksittäisen tuotteen ominaisuudet ratkaisevat.
Mutta loppujen lopukis - miten ihmeessä korealaiset olisivat nyt luoneet jotakin, mihin länsifirmojen upottamat tuotekehitysmiljardit eivät olisi pystyneet. Korea panostaa tosi paljon muotiin ja ulkonäköön ja sinne on kehittynyt merkittävää teollisuutta - mutta loppujen lopuksi samaa kamaa ne on.
Mun iholle se on tehnyt ainakin hyvää, vajaa vuoden olen käyttänyt. Mielestäni se on ainakin edullisempaa kuin vastaavanlaatuinen länsimaalainen.
Vierailija kirjoitti:
Aika ihmeellinen kysymys. Toki korealainen kosmetiikka voi keskimäärin erota vaikkapa kanadalaisesta, mutta lopulta yksittäisen tuotteen ominaisuudet ratkaisevat.
Mutta loppujen lopukis - miten ihmeessä korealaiset olisivat nyt luoneet jotakin, mihin länsifirmojen upottamat tuotekehitysmiljardit eivät olisi pystyneet. Korea panostaa tosi paljon muotiin ja ulkonäköön ja sinne on kehittynyt merkittävää teollisuutta - mutta loppujen lopuksi samaa kamaa ne on.
Ainakin länsimaalaiset merkit ovat alkaneet valmistamaan samoja tuotteita jotka ovat olleet alunperin aasialaisen kosmetiikan keksintöjä. Cushion meikkivoiteet, kangasnaamiot.. kohta varmaan etananlima- ja ampiaismyrkkyjutut tulee tännekin.
Vierailija kirjoitti:
Yli puolet Aasialaisesta kosmetiikadta on EU:ssa kielettyjä, eivät lpäise kemikaalivirastojen sallittujen kemikaalien listaa. Sisältävät siis oaljon vaarallisia kemikaaleja ja yhdisteitä, jotka EU:n kemikaalivirastojenmukaan voi aiheutta jopa syöpää.
Roskaa. Mihin tuo väitteesi perustuu? Täysin omaa ennakkolluuloisuutta ja musta-tuntuu tietoa.
Ei ole.