***SUURPERHEELLISET ja sellaisiksi toivovat viikkoon 16***
Kommentit (30)
IHANAA heräsin auringonpaisteeseen ! Jo sitä on odotettukkin. Oli mukavaa käydä tallustelemassa Aadan kanssa lenkillä kun aurinko paistoi ja linnut lauloivat. Nyt olen täynnä virtaa enkä tiedä mistä aloittaisin..iltapäivällä pitää lähteä kavereiden tytön 3-v synttäreille.
Isukki on vielä töissä ja tulee kohta nukkumaan ( on sillä sellaiset unenlahjat korvatulppien kanssa ettei tämän porukan meno ainakaan herätä )
Kiitoksia Onnentoivotuksista, se mun " kotteroni " on ihan näpsäkkä menopeli kun jarrutkin löytyy ihan vakiovarusteena ;)
Nyt on pakko aloittaa touhuaminen että jotain näkyvääkin saa aikaiseksi palailen illalla ellen ole nukahtanut sohvalle niinkuin eilen illalla kävi..
Mulla myös Levinia alkoi nyt kuukautiset liian aikaisin.Taitaa tämä vauvakuume sotkea kierron totaalisesti=)
Viime kierto oli 36 päivää ja nyt ei väliin jäänyt kuin 24 päivää...
Pöh sanon mä.Ei meillä kyllä edes yritystä ole päällä mutta inhoan sydämeni pojasta näitä mankkoja.Antaisin mitä vaan kun ne jättäisivät tulemasta=)
Vahinkoa on kiva " toivoa" ,se olisi niin helppo ratkaisu....hmmm=)
Mutta nyt menen ja palaan taas kun aika sallii!
L+5
Leanna: Kävin koirat.com:in sivuilla katsomassa millainen se teidän murunen on ja AIVAN IHANAA!! Tahtoo kanssa tollaisen..
Mä luulen ihan että noilla nartuilla se sisälle pissailu on mielenosoitusta kun " lauma" lähtee ja jättää yksin. Ainakin Aada pissaa sisälle selkeästi muksujen huoneiden matolle kun ne on esim yökylässä tai se on jätetty yksin kun ollaan koko porukalla lähdetty esim kyläilemään.
Ja sen olen huomannut että muutenkin pissaaminen joka kiven juureen lisääntyy ennen juoksuaikaa ( lienee ihan normaalia ) mutta tämä on mun eka narttukoirani !!
Meillä oli 10-v sitten sekarotuinen uros ( karjalankarhukoiraa ja labbista) ja se oli ihanaa mutta niin ilkeä teki kaikkea pahaa mitä ikinä keksi ja karkaili heti kun tilaisuus tuli.
Sitten ennen 2.n syntymää se jotenkin pimahti ja meinasi purra esikoista ( oli jo aiemmin yrittänyt näykkiä kavereiden muksuja) niin ei ollut paljoa muita vaihtoehtoja kun viedä piikille..se oli kamalaa...
No nyt kutsuu moppi ja imuri moikkis taas :)
Aamukaffeet juotu; ja suurperheen elo alkaa saavuttaa desibelinsa!!!
Meilla kun on nuo miehen sisarustenkin muksut anopilla hoidossa, meteli on sen mukaista: kuinka voi kahdesta tytosta lahtea aanta kuin mun neljasta!!
Suunnitteilla on nyt appelsiinimehun puristamista - ja olis kai parempi vetaan muovit keittion lattialle; paikka on kuin sotatanner kun lopettavat!
Lounas porisee jo hellalla, joten kerrankin on kunnolla aikaa kirjoitella, eika sellaisia pikakirjoituksia vasata. Ukko-kulta on viemas kolmen kera koiraa ulos rannalle pestavaksi; meilla on ' puhdas' uros sekarotunen. Siina on villakoiraa ja sakemannia.
Mutta nyt tilaa muillekin palstailijoille; aurinkoisia paivia!
Huuhailen täällä edestakaisin ja yritän saada epätoivoisesti jotain aikaiseksi..TOIVOTONTA..uskonpuute jo iskee kun ei niin nopeeasti ehdi siivota kun jo jostain päästä sotketaan ja pyykkiä tulee koko ajan lisää...onneks mulla on ens viikolla vaan kolme työpäivää ja sitten 6 pvän vapaa että ehtii vähän perehtyä näihin nurkkiinkin...Isukkikin heräs ja lähtee vaihtaa mun " rotteloon " kesärenkaat ja isompien muksujen fillarien kumit pitäis paikata.
Pikku-akat olivat äsken " picnikillä" takapihalla ja isompi neiti lähti shoppailee kaverinsa kanssa. Esikoinen lähtee reissuun nuorimmaisen neidin kummisedän mukana rekalla joten ohjelmaa piisaa...ja kohta pitää alkaa valmistautua synttäreille, onneks ruuan sain jo tehtyä huh huh menen taas jatkamaan urakkaa..
teholla ja vimmalla siivonnut.Aina kk aikana on kova siivous into.Lattiat tuli pestyä ja kaappeja siivottua turhasta tavarasta.
Nyt aika kuitti olo=)
Kiertelen täällä sivuilla ja palailen katselemaan onko kukaan kirjoitellut!
L+5
Ei uutta ihmeellistä.Kova muutto kuume=(Ei mahdollista mutta kovin haluaisin...
Ulos taidan palata minäkin=)
L+5
yhdellä sormella kirjoitan ja vielä vasemmalla kädellä kun kuopus istuu sylissä eikä meinaa nukkua...
tulkaa nyt joku kirjottamaan jotain iltani iloksi,hih!
l ja viis kersaa
tahan koneen aareen ja huh huu, kaikki on sangyissaan; tosin hereilla viela! Ite otin puolentoista tunnin tirsat asken; teki oikein teraa!
Eilen oltiin ulkosalla; kaveriporukassa reissattiin ja illalla diskoon...Kolmelta sielta sitten kotiuduttiin miehen siskon luo; muksut oli kaikki toisella siskolla yokylassa!
Viinantippaakaan en suuhuni pistany- nainhan paatin tassa kierrossa!
Tosin kylla vauhtikin oli sitten sen tuntusta; ja kuulkaa vanhaks' sita tuntee ittensa kun ei teknot jaksa kiinnostaa!!!
Kotiin palattiin tanaan iltapaivalla ja siina vanhin teki nuoremmilleen riisipuuroa, etta aitsykka sai nukahtaa hetken!(isi kylla samassa jamassa sangynpohjalla/univelkaa) Nyt on kaikki suihkutettu ja puhtosina pedeillaan. Viela kun ite jaksais raahautuua tuonne kylpparin puolelle! Pinoutukaa huomenaamusta uudelleen; kylla taa viikko saakin menna unohduksiin( aikas hiljaista talla viikolla)
Isotikru!Meillä on Coton de tulear,narttu 1v2kk ja pitkään ollut jo sisäsiisti.
Kovin lapsi ja perhe rakas ja ikävöi myös jos ollaan poissa kun norm aina kotona.
Mietin vaan ettei tälläinen pissiminen voi liittyä mihinkään pissatulehdukseen ym?--Mutta taitaa tosiaan olla protestia kun ollaan jouduttu oleen poissa kotoa paljon ja neiti yksin kotona=(
Ja on sieltä tulossa varmaan pian juoksukin kun edellisestä 6kk aikaa.
Onnea myös uudesta autosta,Isotikru ja kiva kun löytyy meitä useammin kirjoittavia!!!!!!
Nyt katras ruokkimaan=)
Upea auringon paiste ja mieli iloinen!!!!
L+5