Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveriperheen kanssa lomalle

Vierailija
12.02.2018 |

Kuinka hyvien ystävien kanssa vuokraisi esim viikoksi mökin? Itseä vähän ahdistaa olla noin pitkään saman katon alla tuttavaperheen kanssa. Mietin vain että olenko outo?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole outo, olet introvertti, joka kaipaa omaa aikaa ja tilaa. Jos ajatus tuollaisesta tuntuu ahdistavalta, älä lähde tuollaiselle lomalle. Tai menkää hotelliin, jossa kaikilla omat huoneet.

Vierailija
2/3 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu vain jos kumpikaan perhe ei lokkeile. Ja yhteismajoitus/talo on tarpeeksi suuri ja tilat helppo jakaa...niin ettei toisilla ole vaatekomero ja toisilla sviitti.

Ei saa ärsyyntyä jos toisella perheellä on eri aikataulut sillä lomalla pitää relata. Eikä kannata odottaa että ollaan koko ajan yhdessä 24/7 vaan pitää olla vapaus tehdä juttuja myös pelkän oman perheen kanssa tai naiset yhdessä ja miehet yhdessä.

Naiset eivät myöskään ole mukana lapsenvahteina, keittäjinä ja siivoojina samalla kun miehet vetää kaljaa uima-altaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan reissattu kaveriperheen kanssa. Tosi mukavaa on ollut ja aina on kaikki hyvin mennyt. Me olemme lapsettomia, mutta kavereilla on kaksi lasta. He ovat maksaneet hieman enemmän, koska lapsille tarvitaan lisähuone. Tosin viimeksi oli kuusi aikuista ja kaksi lasta, silloin laitettiin kaikki vaan kolmeen osaan. 

Minä olen introvertti ja aluksi olin vastaan, mutta lopulta tosi hyvää on tehnyt nuo reissut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän