Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittikumppani sanoi minulle "Käy sä vaikka puuteroimassa nenäsi"

Vierailija
12.02.2018 |

Minä bimbona minua pitää? Osaan varmasti huolehtia meikistäni ilman kenenkään holhousta. Tuli niin nöyryytetty olo.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se halus päivittää kavereilleen, millanen olet. Nolo tyyppi.

Vierailija
22/27 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jatkossa sanon naiselle ennen pitkää automatkaa, että mene nyt paskalle ja kuselle siitä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kysymyksessä on klassinen vertaus kokaiinin snorttaamisestä nenään. Tästä tulee termi ”nenän puuterointi”. Syventävää opiskelumateriaalia löytyy quentin tarantinon ohjaustyöstä pulp fiction (1994).

Vierailija
24/27 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli jatkossa sanon naiselle ennen pitkää automatkaa, että mene nyt paskalle ja kuselle siitä!!

Eiköhän jokainen tajua ennen pitkää automatkaa huolehtia siitä asiasta ihan itse. Itse en kyllä edes omista puuteria, joten puuterointikehoitus kuulostaisi tosi omituiselle.

Vierailija
25/27 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitteko huomioon et mies voi olla tuttu sille ravintolalle :DD huh huh kyllä naiset on yksinkertaisia.

Vierailija
26/27 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kans treffeillä yhden sankarin kanssa. Hän oli hieman poissaoleva, vilkuili kännykkää ja tokaisi sitten laskua odotellessa että "pitäskö sun käydä tuolla naistenhuoneessa?"

Luulin että ripsaria valunut tjsp ja poistuinkin äkkiä vessaan. En löytänyt naamastani mitään vikaa, mutta tullessani takaisin huomasin äijän kadonneen taivaantuhkaan. Noo.. maksoin vain oman osuuteni, ravintolalle jätin ukkelin yhteystiedot ;)

Ihmeellistä, etteivät vaatineet sinulta rahaa molempien aterioista.

Toivottavasti tavoittivat kyseisen nolon varkaan ja saivat häneltä maksun ruoasta. 

Millähän perusteella ne olis vaatineet maksua toisenkin ateriasta? Sillä, että istuivat samassa pöydässä? Ei ihan ehkä menis läpi 😂

Pariskuntana liikkeellä. Siksi. 

En tiedä, miten tuollaisissa tilanteissa toimitaan, koska en varasta tai työskentele ravintolassa.

Kyllä viimeiseksi ravintolaan jäänyt on normaalisti vastuussa koko seurueen laskusta.

Hyvin ko. mamma puhui ettei joutunut miehen ruokia maksamaan. Kateeksi käy tuollaiset supliikkitaidot.

No höpöhöpö. Miten kukaan uskaltaisi ravintoloihin mennä jos uusi tuttavuus ottaakin hatkat ja jäät maksumieheksi! :o

Onhan ravintoloitsijoilla vakuutus, valvontakamerat tms varkaiden varalta!

Tuli mieleen lokkeiluketju. Siellä yksi nainen oli ottanut ihan vaan salaatin, koska muuhun ei ollut oikein varaa, mies puolestaan kalliin pihvin tms. Arvatkaas vain kummalta oli "unohtunut" lompakko kotiin? Hyvä tietää jatkon kannalta, että ei välttämättä tarvitse maksaa lokkiäijän ruokia, jos tuollaisen kusetusyrityksen kohteeksi joutuu.

Vierailija
27/27 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen tajua ennen pitkää automatkaa huolehtia siitä asiasta ihan itse. Itse en kyllä edes omista puuteria, joten puuterointikehoitus kuulostaisi tosi omituiselle.

Sama. En ole edes yrittänyt meikata moneen vuoteen. Kumma juttu, jos joku erehtyisi luulemaan tätä naamaa pakkeloiduksi. Eikö muka näy, että naamarasvaa kummempia mömmöjä ei ole?

Omituisen typerää olettaa joka ikisen naisen meikkaavan. Voihan olla vaikka allerginen meikeille tai kiireinen elämäntilanne, jossa pitkiin naamanlaittosessioihin ei ole aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi