Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin perustuu sanonta, että lapset rikastuttavat elämää?

Vierailija
12.02.2018 |

Sehän menee juuri toisinpäin, että elämä köyhtyy lasten myötä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne asiat rikastuttavat elämää, mitkä ovat kullekin tärkeitä ja mieluisia. Jollekin ne ovat lapset, toiselle lemmikit, ystävät, harrastus, työ jne. Eikä mikään sulje välttämättä toisiaan pois, esimerkiksi minulle nämä kaikki ovat elämää rikastuttavia asioita yhtäaikaa.

Vierailija
22/31 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on niin köyhiä, ettei niil oo muut kui rahaa...

Tietenkään kaikki elämänkokemukset ei mene yksi yhteen, mutta muutaman kerran olen ollut sitä mieltä, että kun mulla on perhe jonka luokse mennä, on siinä kaikki mitä tarvitsen.

Silloin, kun työnantaja ilmoitti että teillä ei ole enää työpaikkaa. Oltiinhan me tiedetty, ettei mene hyvin, mutta konkurssi tuli silti vähän yllättäen.

Tai silloin, kun työkaveri ei enää tullutkaan maanantaina töihin vaan mentiin joukolla sen hautajaisiin.

Mitä silloin rahalla tekee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton ei voi kokea sitä rikkautta, että joku on aidosti haltioissaan kun kohtaat hänet oltuasi poissa. Kolme minuuttia vessassa.

Vierailija
24/31 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi tutustunut parhaaseen ystävääni, jos minulla tai hänellä ei olisi ollut lapsia. Tapasimme siis lasten harrastuksessa. Lasten myötä olen tutustunut myös moniin tosi hyviin tyyppeihin lasten kavereista alkaen. Rahasta ja vapaa-ajasta oli joskus tiukkaa, mutta nyt kumpaakin on riittämiin. Ja ne lapset edelleen.

Vierailija
25/31 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun mielestä rikastuttaa. Nytkin laitan ruokaa lapselle. Viikonloppuna leivoin. Lapset tykkää. Se on sellaista mitä rahalla ei saa, kun saa huolehtia rakkaista ja näkree riemun. Lapsissa on elämäntarkoitus.

Olla orjana?

Vierailija
26/31 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseton ei voi kokea sitä rikkautta, että joku on aidosti haltioissaan kun kohtaat hänet oltuasi poissa. Kolme minuuttia vessassa.

Voi. Koirani on haltioissaan jopa kahden minuutin vessakäynnin jälkeen.

Vierailija
27/31 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaile vanhusten puheita. Jos heillä on lapsenlapsia, puhuvat heistä suurimman osan aikaa, jos vain juttu kumppani sen sallii, eikä lopeta aihetta kyllästyneenä.

Vierailija
28/31 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö voi kysyä vanhemmiltasi, ap? Vai ovatko he sanoneet, että eivät ymmärrä sanontaa? :'(

No itseasiassa minä ja mun kaksi sisarusta ollaan kuulemma vahinkoja. Tiedän tuon, koska olen joskus kysynyt miksi hankki lapsia.

Ap

Vierailija
29/31 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten kanssa kokee juttuja, joista lapsettomilla ei ole aavistustakaan.

Joo, mutta siitä voi keskustella, onko ne kovin positiivisia juttuja.

Vierailija
30/31 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tuovat elämään paljon iloa, riemua ja rakkautta. Se on rikkautta!

Enkä usko että lapseton voisi kokea sellaista mitä lapsellinen ei. Jos miettii että elää 80 vuotta ja siitä hoitaa lasta/lapsia 18-25 vuotta riippuen tietysti lasten lukumäärästä ja ikäerosta, niin siinä jää runsaasti vuosia tehdä niitäkin asioita joita lapsettomat tekevät sen ajan kun toiset pitävät huolta jälkikasvustaan.

Vierailija
31/31 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkkaile vanhusten puheita. Jos heillä on lapsenlapsia, puhuvat heistä suurimman osan aikaa, jos vain juttu kumppani sen sallii, eikä lopeta aihetta kyllästyneenä.

Ei pidä paikkaansa :D Tiedän monta papparaista ja veneily tuntuu olevan se yleisin puheenaihe ja autot tai eukko. Mummot puhuu bingosta, juoruilee ja haaveistansa jotka liittyy matkailuun. Loppukesästä sitten mummoilla yleisin puheenaihe on marjastaminen/sienestäminen ja leuhkiminen miten itse tietää parhaat paikat joissa niitä kasvaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi