Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin perustuu sanonta, että lapset rikastuttavat elämää?

Vierailija
12.02.2018 |

Sehän menee juuri toisinpäin, että elämä köyhtyy lasten myötä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku itse keksitty sanonta...

Vierailija
2/31 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa kokee juttuja, joista lapsettomilla ei ole aavistustakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittanee muuta kuin rahallista rikastumista, ja lienee peräisin ajalta, jolloin ei ollut juuri vaihtoehtoja elämässä. Ei ollut kiinnostavia uramahdollisuuksia tms.

Vierailija
4/31 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten mitä?

Vierailija
5/31 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten mitä?

Ilman lapsia kokee myös asioita joista lapsellisilla ei ole mitään kokemusta. Heillä usein kokemusta vain nuoruuden rilluttelusta ja sitten lapsista.

Vierailija
6/31 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan miehen kanssa tehty niin monta lasta, että pelkillä lapsilisillä ollaan ostettu kesämökki ja ässä-Mersu.

Vierailija
7/31 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö oikeasti tajua tätä sanontaa vai halusitko vaan veetuilla..? Veikkaisin jälkimmäistä.

Jokin asia -vaikka lapset- rikastuttaa elämää, jos se tuo elämään jotain uutta ja merkittäväksi koettua sisältöä.

Vierailija
8/31 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mielestä rikastuttaa. Nytkin laitan ruokaa lapselle. Viikonloppuna leivoin. Lapset tykkää. Se on sellaista mitä rahalla ei saa, kun saa huolehtia rakkaista ja näkree riemun. Lapsissa on elämäntarkoitus.

9/31 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovathan lapset herttaisia ja erikoisesti heidän kehitystään on rikasta seurata.

Vierailija
10/31 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ja talous ei ole sama asia.

Vierailija
11/31 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan samaa sarjaa 'Kylmä kahvi kaunistaa' sanonnan kanssa.

Pointtihan tuossa on että ollaan niin köyhiä että pitää se kylmä kahvin jämäkin juoda vaikka se hirveän makuista onkin ja sitten pitää joku tekosyy keksiä sille kylmän kahvin juonnille että ei omanarvontunto ihan murskaannu.

12/31 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonta , elämä on rikasta, ei yksin tarkoita rahallista puolta vaan myös henkistä ja kaikkea muuta hyvää mitä elämältä saa.

Vierailija
13/31 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä pitää olla vapautta. Lapset vie vapauden ja sitoo huolehtimaan ajallisesti ja rahallisesti. On paljon onnellisempaa lapsettomana. Voi määrätä elämänsä ja keskittyä parisuhteeseen ja itselle tärkeisiin asioihin.

Vierailija
14/31 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi kysyä vanhemmiltasi, ap? Vai ovatko he sanoneet, että eivät ymmärrä sanontaa? :'(

Vierailija
15/31 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rikastuttaa kokemuksellisesti. Jos ei mulla olisi lapsia (jo aikuisia) niin monet murheet ja päänsä seinään lyömiset olis jäänyt oppimatta. Ja jos ei nuota olisi oppinut niin en myöskään olisi viisastunut ja nöyrtynyt tietyissä asioissa enkä varmasti olisi tämmönen ihminen kuin nyt.

Mutta ei tuohon elämästä oppimiseen lapsia tarvi, mikä tahansa kokemus ja elämänmullistus rikastuttaa. Jos osaa vaan ottaa kaiken vastaan sillä mielellä että "mitä tämä mulle opettaa ja miten voin kääntää tämän voimavaraksi ja hyödyksi".

Vierailija
16/31 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässä pitää olla vapautta. Lapset vie vapauden ja sitoo huolehtimaan ajallisesti ja rahallisesti. On paljon onnellisempaa lapsettomana. Voi määrätä elämänsä ja keskittyä parisuhteeseen ja itselle tärkeisiin asioihin.

No ole sitten lapseton, tuskinpa maailma sinun geeneissäsi mitään menetti. :D

Vierailija
17/31 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt itseäni tosi rikkaana, kun olen äiti neljälle. Mikään raha ei noita lapsia korvaa.

Vierailija
18/31 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku itse keksitty sanonta...

Kaikki sanonnat on jonkun itse keksimiä...

Vierailija
19/31 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittanee muuta kuin rahallista rikastumista, ja lienee peräisin ajalta, jolloin ei ollut juuri vaihtoehtoja elämässä. Ei ollut kiinnostavia uramahdollisuuksia tms.

Lapsia hankkivilla ihmisillä ei oleomaa elämää ja uraa on turha luoda koska lapset. Lisäksi se on kallista niin ei jää rahaa mihinkään.

Vierailija
20/31 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko jonnet on hiihtolomalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi