Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei jessus, löydättekö te 40+ naiset oikeasti baarista mieleistä seuraa?

Vierailija
12.02.2018 |

Olen nyt ollut sinkkuna muutaman kuukauden ja käynyt villissä vapaudessani baareillakin. Ja se miestarjonta.... Jos ei ole varattu, niin on ulkomaalainen, tai sitten ei-minkään-näköinen suomalainen. Olen parilla viime kerralla nähnyt 2 edes hiukan miellyttävää miestä! Joista toinen oli vapaa. Ei siitä toki mitään tullut, mutta miten joku löytää tuolta seuraa vai kelpaako teille semmoinen ei-minkään-näköinen ukko jolle kelpaa nainen kuin nainen?!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon päälle nelikymppinen ja oon kyllä löytänyt useinkin kivannäköistä ja -luonteista seuraa. Suurin osa kyllä on mua 10 vuotta nuorempia mutta ei se haittaa :) Ulkomaalaisia en huoli.

Vierailija
22/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ihmeessä etsiä miestä baarista!!!??? Haluatko miehen, joka tykkää käydä baareissa?

Ei kiitos.

Tinderäijät yliarvioi tasonsa ja luulevat että missejä on tarjolla paksulle risuparrallekin. Baarissa taso on todettu ja ilahtuvat kauniista naisesta, usein ihmettelevät ääneen eivätkä ole heti narisemassa joka asiasta kun tajuavat ettei oo varaa.

Kyllä ne baariäijät kuriin saadaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies86 kirjoitti:

Missä tai minkälaisissa paikoissa käyt?

En itse heteromiehenä ole toki miestarjonnasta niin kovin tarkoin perillä, mutta naistarjonta on ainakin aivan paikasta kiinni. Keskutassa on niitä usein vähän kalliimpia ja trendikkäämpiä paikkoja, missä tällainen ihan hyvännäköinen ja kuitenkin paksulla hauiksella sekä lompakolla varustettukin nuori mies jää ilman niin että soi. Naiset ovat vaan kertakaikkiaan missin tasoisia kaikki. Toinen ääripää on sitten se karaoke-räkälä missä ei niin kovaan humalaan pääse, että naisia voisi edes ajatella.. Hyvä paikka on sitten yleensä jotain tästä puolesta välistä, missä käy tavallista oman ikäistä porukkaa..

Eli minusta kannattaa vaan käydä rohkesti eri paikoissa ja kysellä, missä on paljon ihmisiä: siellä on usein myös tarjontaa.

Mee sinne missipaikkaan..pukeudu hu..tavasti.

Pilkun aikaan meet jutskaa sille upealle miehelle joka sai missiltä rukkaset.

Suhdetta et saa mut kyytiä kyllä

Vierailija
24/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites ois ei-minkään-näkönen ukko, jolle kelpaa kiva ja fiksu nainen?

Oot eliittivalinta, hoikka ja urheilullinen sekä seksikäs kävis myös?

Vierailija
25/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks ihmeessä etsiä miestä baarista!!!??? Haluatko miehen, joka tykkää käydä baareissa?

Ei kiitos.

Tinderäijät yliarvioi tasonsa ja luulevat että missejä on tarjolla paksulle risuparrallekin. Baarissa taso on todettu ja ilahtuvat kauniista naisesta, usein ihmettelevät ääneen eivätkä ole heti narisemassa joka asiasta kun tajuavat ettei oo varaa.

Kyllä ne baariäijät kuriin saadaan.

kyllä ne miehet nussii mieluummin kuin ovat ilman. Eli pitää kriteerinsä siinä missä pillua saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä