Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei jessus, löydättekö te 40+ naiset oikeasti baarista mieleistä seuraa?

Vierailija
12.02.2018 |

Olen nyt ollut sinkkuna muutaman kuukauden ja käynyt villissä vapaudessani baareillakin. Ja se miestarjonta.... Jos ei ole varattu, niin on ulkomaalainen, tai sitten ei-minkään-näköinen suomalainen. Olen parilla viime kerralla nähnyt 2 edes hiukan miellyttävää miestä! Joista toinen oli vapaa. Ei siitä toki mitään tullut, mutta miten joku löytää tuolta seuraa vai kelpaako teille semmoinen ei-minkään-näköinen ukko jolle kelpaa nainen kuin nainen?!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hakisi seuraa baareista. En käy niissä muutenkaan, enkä tosiaankaan halua miestä, joka käy. Arvaahan sen minkälaista seuraa sieltä löytyy.

Vierailija
2/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää selkeesti alkaa noudattaa miesten taktiikkaa eli juoda miehet komeiksi. Tätä taktiikkaa sovellan itsellenikin. Eli reilu humala vain päälle. Vai miten muuten luulet, että saan jäykistettyä kaluni kovaksi panohommissa kun katson niitä naisten heiluvia leukahelttoja, turvonneita poskia ja vatsamakkaroita sekä hirveää puskaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama huomio. Seuraa löytäisi, mutta kaikki tuntuu vastenmieliseltä. Semmoisia perusukkoja, ei mitään mielenkiintoista.

Vierailija
4/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytät Jeesuksen nimeä tämmöisessä? Herran nimeä ei saa sanoa turhaan. Ärsyttää, kun joka paikkaan pitää aina Herran nimeä sanoa. 

Vierailija
5/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin löytäisin, koska olen yhtä ronkeli kuin yli 20 vuotta sitten. Parempi kokonaan ilman kuin vähän sinne päin.

6/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini löysi baarista lähes seitsemänkymppisen elämänystävän....

Vierailija
7/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää selkeesti alkaa noudattaa miesten taktiikkaa eli juoda miehet komeiksi. Tätä taktiikkaa sovellan itsellenikin. Eli reilu humala vain päälle. Vai miten muuten luulet, että saan jäykistettyä kaluni kovaksi panohommissa kun katson niitä naisten heiluvia leukahelttoja, turvonneita poskia ja vatsamakkaroita sekä hirveää puskaa?

No miksi sun pitää olla niiden kanssa :D

Mulla ei ole niin kovat halut, että tarvitsisin panoseuraa. Jos haluan miehen, sen pitää olla miellyttävä :). Niitä ei vapaita baareissa näy.

Vierailija
8/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen mummo tunneliin ja ota nuori poika. Tarraa sitä palleista ja zadadaa se on siinä

Vierailija
9/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin löytäisin, koska olen yhtä ronkeli kuin yli 20 vuotta sitten. Parempi kokonaan ilman kuin vähän sinne päin.

Sama!!

Ihan kamalia vapaina.

Vierailija
10/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä onko tarjonta muuttunut siitä kun olit 20v?:)

Ne miehet ajattelee ihan samaa..karmee tarjonta..toi yx nainen on melkein ok..panisin..mut muuten eiii

Vierailija
11/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadissa mummotunnelista ja rymäristä löytyy kyllä.

Vierailija
12/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän perusukoista. Mitä ihmettä kuvittelitte nelikymppisenä saavanne? Parikymppisen metroseksuaalin ruttuturvallanne?

Vierailija
13/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama huomio. Seuraa löytäisi, mutta kaikki tuntuu vastenmieliseltä. Semmoisia perusukkoja, ei mitään mielenkiintoista.

ehkä se ongelma on, että mielestäsi perusukko on vastenmielinen. Et varmaan itsekään ole  victorias secret malli.

Vierailija
14/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen mummo tunneliin ja ota nuori poika. Tarraa sitä palleista ja zadadaa se on siinä

Siellä nuorin poika on 50v

Vierailija
15/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

User1303 kirjoitti:

Kaverini löysi baarista lähes seitsemänkymppisen elämänystävän....

Noin vanha onkin tosi ELÄMÄN ystävä..höh höh höö..kupsahtaa hetkellä millä hyvänsä

Vierailija
16/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä etsiä miestä baarista!!!??? Haluatko miehen, joka tykkää käydä baareissa?

Ei kiitos.

Vierailija
17/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mee zetoriin

Vierailija
18/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ois ei-minkään-näkönen ukko, jolle kelpaa kiva ja fiksu nainen?

Vierailija
19/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ehkä se ongelma on, että mielestäsi perusukko on vastenmielinen. Et varmaan itsekään ole  victorias secret malli.

Ap tässä

Oon kuin Demi Moore

Pinkeät treenatut pakarani uhmaavat painovoimaa..käytän vaatteina vain treeni trikoita

Vierailija
20/25 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tai minkälaisissa paikoissa käyt?

En itse heteromiehenä ole toki miestarjonnasta niin kovin tarkoin perillä, mutta naistarjonta on ainakin aivan paikasta kiinni. Keskutassa on niitä usein vähän kalliimpia ja trendikkäämpiä paikkoja, missä tällainen ihan hyvännäköinen ja kuitenkin paksulla hauiksella sekä lompakolla varustettukin nuori mies jää ilman niin että soi. Naiset ovat vaan kertakaikkiaan missin tasoisia kaikki. Toinen ääripää on sitten se karaoke-räkälä missä ei niin kovaan humalaan pääse, että naisia voisi edes ajatella.. Hyvä paikka on sitten yleensä jotain tästä puolesta välistä, missä käy tavallista oman ikäistä porukkaa..

Eli minusta kannattaa vaan käydä rohkesti eri paikoissa ja kysellä, missä on paljon ihmisiä: siellä on usein myös tarjontaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi