Aktiivi malli
Olen n 30v yh (lapsi 4v) joka on tällä hetkellä hoidossa osa-aikaisesti koska olen työtön, noh kävi niin että
kaunis ihana rakastettu TE toimisto lähetti kirjeeen että pitäsi mennä työpaikka haastatteluun noh paikka oli n. 250 km arvaattekin jo että asun jossakin päin pohjoista suomea.
Soitin että voisiko tätä päivämäärää siirtää koska lapseni on silloin kotona, nais ääni sanoi että
ei valitettavasti ja sitten siinä kaikkee yritin mutta lopuksi sanoi että itse valitsit tämän yksinhuoltajuuden että sen kanssa pitää nyt vaan oppia elämään.
Sitten sanoin selvä menen sinne sitten kello aika oli 9.00 kun piti olla siellä, sitten piti alkaa miettimään sitä että millä menen sinne sain kaverilta auton onneksi.
Ulkona oli pakkasta n 20 astetta joudin jättää lapseni yksin autoon sillä en voinut ottaa
sitä sinne haastatteluun.
Jos olisi lastensuojelu tiennyt että jätän lapseni autoon yksin sekin olisi lähtenyt.
Niin ja tällä paikkakunnalla missä nyt asun ei ole tuttuja ja hoitopaikalle ei käynyt muutos.
Onneksi selvisin tästä eikä lapsi paleltunut sen tunnin aikana kun olin siellä.
Kiitos, Sipilä lapseni ei paleltunut tällä kertaa mutta ehkä seuraavalla kerralla käy näin.
Kommentit (4)
En jaksa uskoa, että te-toimistonväki puhuisi sinulle noin. Itse olen aina voinut sopia uuden ajan, jos on joku ylivoimainen este.
Hei, lapsi mukaan haastatteluihin. Siinäpähän ihmiset näkevät missä todellisuudessa elät. Muista enskerralla. En usko että voit pakkaseen jättää.
En uskonut sanaakaan. Siis siitä, minkä ylipäänsä ymmärsin. En ymmärrä miksi esimerkiksi olet hoidossa osa-aikaisesti...
Demarit ja vihervassuthan kannattaa deaktivointimallia, ja lisää fyffeä 24/7-nukkujille.