Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystytkö elämään vuoden ilman puhelinta, nettiä ja langatonta yhteyttä?

Vierailija
12.02.2018 |

Löhtisitkö mukaan jaasteeseen kokonaiseksi vuodeksi? Esimerkiksi kauppaostokset on hoidetaan käteisellä ja puhelinsoittojen sijaan lähetellään kirjeitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis. Tarvitsen työssäni noita kaikkia.

Vierailija
2/8 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä pitäisi olla joku konkreettinen hyöty minulle, vaikka kunnon summa rahaa, niin voisin lähteäkin mukaan. Ja uskon, että pärjäisin. Olisi sitä varmaan aluksi orpo olo, mutta olen ehtinyt aikuiseksi ennen nettiä ja matkapuhelimia, joten kyllä sitä tottuisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi, olen nettiriippuvainen.

Vierailija
4/8 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti pystyisin, kuka tahansa pystyisi jos pakko olisi. Vapaaehtoisesti en viitsisi vaivautua.

Vierailija
5/8 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pystyisin. En silti halua.

Vierailija
6/8 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Eihän mulla olisi mitään tekemistä. Ei mun tosin tarvitse montaa kertaa vuodessa puhelimella soittaa, mutta työlääksi menisi asioiden hoitokin, on postilaatikollekin 8 km kuitenkin.

Vierailija
7/8 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi, koska joudun hoitamaan muistisairaan äitini asioita viranomaisten kanssa sähköpostilla ja puhelimitse, ja minun pitää olla myös te-toimiston tavoitettavissa. Laskujen maksu ei myöskään onnistu enää käteisellä tai tulee ainakin kohtuuttoman kalliiksi. Lisäksi minulla on kaksi tärkeää ystävää, joihin olen yhteydessä vain sähköpostitse. Heistäkään en haluaisi luopua.

Vierailija
8/8 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mainiosti pärjäsin parikymmentä vuotta ilman noita kaikkia. Reilu kolmekymmentä vuotta meni ilman nettiäkin.