Pää ei tunnu normaalilta
Ajatukseni ovat muuttuneet todella sekaviksi, en myöskään saa enää tehtyä mitään.
Välillä esim. kävellessä näen edessä olevan esteen mutta en saa itseäni väistämään/en jaksa väistää, siitä syystä jatkuvasti kaatuilen ja kolhin itseäni.
Olen alkanut inhoamaan ihmisiä, kaikki ärsyttää idioottimaisine mielipiteineen. Pää ja ajatukset eivät tunnu enää millään tapaa omilta, ja tämä pelottaa.
Olenko tulossa hulluksi vai mitä tapahtuu
Kommentit (16)
Väitetään, että jos on tulossa hulluksi, sitä ei ymmärrä itse.
Vierailija kirjoitti:
Mee lääkäriin..
varannut ajan jo kaksi kertaa, ja päässyt autolla pihaan asti mutta en saa itseä nostettua autosta ylös.
Vierailija kirjoitti:
Väitetään, että jos on tulossa hulluksi, sitä ei ymmärrä itse.
No hyvä :D sitten tässä ei ole vielä hätää.
Niin ja olen 33v tiettävästi perusterve nainen, muuten ollut ihan ok olo aina mutta nyt päässä ei jokin ole kohdillaan.
Aivosumua, kilpirauhasen vajaatoiminta?
Vierailija kirjoitti:
Onko stressiä?
Aina on ollut, nyt erityisen paljon kun en saa enää mitään tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Aivosumua, kilpirauhasen vajaatoiminta?
aivosumusta en ole ennen kuullutkaan, nyt pikagoogletuksella katsoin että liittyisi fibromyalgiaan, jota minulla nuorena epäiltiin mutta en mennyt jatkotutkimuksiin. pitääkin tutkia tuota tarkemmin
Mulla oireili hoitamaton masennus noin. Oireilee vieläkin mutta ainakin se on nyt lääkärillä jossain kansiossa tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oireili hoitamaton masennus noin. Oireilee vieläkin mutta ainakin se on nyt lääkärillä jossain kansiossa tiedossa.
Mitä oireita sinulla oli?
Otapas joku kaveri tai äiti mukaan ja nouse siitä autosta ja mene lääkäriin. Tuo voi olla alkava masennuspsykoosi ja siihen tarvitaan lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Otapas joku kaveri tai äiti mukaan ja nouse siitä autosta ja mene lääkäriin. Tuo voi olla alkava masennuspsykoosi ja siihen tarvitaan lääkkeitä.
Ei ole ketään jota ottaa mukaan. Yksin tästä on nyt selvittävä tavalla tai toisella.
Mee lääkäriin..