Yläkerran uudet naapurit
Tiedän ettei lasten leikkejä voi estää, eikä pidäkään, meilläkin on lapsi josta varmasti lähtee ääntä silloin tällöin..mutta jotku rajat sentään siihen älämölöön pitäisi kai löytyä?
Ovat asuneet reilun kuukauden ja tänään oli kolmas sunnuntai ku lapset aloittivat leikit ja huudon 6 aamulla, edes sunnuntaina ei siis saa meidän perheessä nukuttua vaikka 8 asti kun herättävät kaikki!! Eikö hiljaisuus kerrostaloissa ole yleensä 7 saakka aamulla? Nyt kello on puoli 9 ja älytön juokseminen ja hyppiminen jatkunut jo yli tunnin, tulen kohta hulluksi.
Yläkerrassa asui ennen heitä kolme lapsinen perhe ja meteli oli ihan normaali tasolla, tämä on jotain ihan uutta, kun norsuja asuisi yläpuolella.
Lisäksi heillä on koira joka ulvoo arkipäivät yksikseen, sekään ei oikeastaan häiritse niinkuin tuo tömistely ja huuto.
Heidän yläkerran naapurikin oli miehelleni valittanut hississä uudesta metelöivästä perheestä ja kyseli ollaanko me huomattu, mutta silloin metelöintiä oli jatkunut vasta viikon, eikä se ollut meitä häirinnyt, nyt kuitenkin viikkojen kuluessa on alkanut häiritsemään ja pahasti.
Mies ei kehtaa mennä ovelle ja minäkin olen liian ujo, heippa lappu tuntuu jotenkin tyhmältä nimettömänä, mitä te tekisitte jos metelöinti ylittää "normaalit" rajat jatkuvasti?
Kommentit (2)
Mä oon kuunnellu koko päivän yläkerrasta tulevaa jytinää, huutoa ja pauketta. Lapsihan se eli pakko sietää koska normaalia. Tätä ennen oli kausi, kun en oikeasti alakerran ongelmaperheen takia nukkunut pariin vuoteen. Olin lomillakin vähissä varoissa etten päässyt edes hotelliin koisimaan. Onneks niitten teinimussukka varasti mutsinsa auton ja ajoi kolarin. Sen jälkeen ne häipyi.
Siinä nyt on kaksi vaihtoehtoa: joko teette asialle jotain tai ette tee.
Jos ette, niin meno jatkuu.
Jos teette, niin on mahdollista, että meno ei jatku.
Menkää soittamaan ovikelloa ja kerrotte, että "normaalin elämän äänet" alkavat liian aikaisin ja että heidän metelinsä häiritsee teitä.
Jos siitä ei ole apua niin teette valituksen isännöitsijälle. Ja jos sekään ei auta niin valitatte isännöitsijälle tai taloyhtiön hallitukselle niin monta kertaa, että auttaa.
Pöllöä kärsiä mekkaloinnista siksi, että ei halua kertoa sitä metelin aiheuttajalle...