Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä on New Yorkissa enkä ole kuullut hänestä mitään yön jälkeen (suomen aikaa)

Vierailija
11.02.2018 |

Nyt siellä on kello 13 ja whatsappissa, eikä facessa ole ollut onlinessa 16 tuntiin. Laittoi minulle viimeisen hyvänyön viestin kymmeneltä illalla New Yorkin aikaa, eli Suomessa klo oli silloin 05.
Vähän ahdistaa. Suhteemme on vielä tosi alussa ja siinäkin mielessä vähän epävarma olo. :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa oikeasti antaa toiselle vähän tilaa...Mun tapailukumppani lähti juuri miltei parin viikon reissulle ja ajattelin antaa hänen reissata ihan rauhassa. Toivon toki viestiä, mutta en itse aio häiritä. Meidän suhde ei ole ainakaan vielä seurustelua, mutta vaikka olisi, antaisin silti miehen viestitellä omaa tahtiaan reissusta. Olenko jotenkin outo nainen..

Vierailija
22/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuore suhde teillä on?

2kk seurusteltu ja alusta asti ollut jotenkin tosi varma olo molemmin puolin. Nyt aloin miettimään, että ei siellä kyllä mitään toisia naisia ole, mutta jotain muuta on saattanut tapahtua. En ole lähettänyt miehelle viedtejä, hän saa ottaa yhteyttä kun siltä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, täällä kotona (ja nyttemmin Euroopassakin, kun roaming-maksut jäi historiaan) sitä unohtaa, että kaikkialla nettiin ei pääse puhelimella niin helposti, eikä ilmaiseksi. Monissa paikoissa USA:ssa on kyllä asiakkaille netti, mutta siihen pitää rekisteröityä tai kysyä salasanoja ja sellaiseen ei aina sillä lomareissulla ole mielenkiintoa tai aikaa, tai se yhteys ei toimi. Sitä ajattelee, että no mä sitten illalla hotellissa laitan viestin. Täällä me ollaan totuttu siihen, että netti on lähes ilmaiseksi koko ajan saatavilla. 

Vierailija
24/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
25/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viestejä. Kaikki hyvin 😊 mies oli matkustanut aamupäivän ja lähetti selfien ja muita upeita kuvia upeista maisemista. Ja lähetti minulle ensin, sitten vasta julkaisi somessa 😊

Olen onnellinen. Ja myös epäluuloinen. Onneksi en antanut miehen nähdä epäluuloani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme