Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä on New Yorkissa enkä ole kuullut hänestä mitään yön jälkeen (suomen aikaa)

Vierailija
11.02.2018 |

Nyt siellä on kello 13 ja whatsappissa, eikä facessa ole ollut onlinessa 16 tuntiin. Laittoi minulle viimeisen hyvänyön viestin kymmeneltä illalla New Yorkin aikaa, eli Suomessa klo oli silloin 05.
Vähän ahdistaa. Suhteemme on vielä tosi alussa ja siinäkin mielessä vähän epävarma olo. :(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tämä kävi...

Joku aika sitten oli sama.

Vierailija
2/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mikä sama?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta vielä kannata hermoilla. Itse olin 4 yötä reissussa enkä ollut yhteydessä mieheeni ennen kuin kotimatkalla. Enkä tehnyt mitään kyseenalaista, keskityin vain reissuun ja seuraan (2 kaverini).

Vierailija
4/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuosta vielä kannata hermoilla. Itse olin 4 yötä reissussa enkä ollut yhteydessä mieheeni ennen kuin kotimatkalla. Enkä tehnyt mitään kyseenalaista, keskityin vain reissuun ja seuraan (2 kaverini).

Mutta kun meillä on ollut tapana viestitellä tiiviisti

Vierailija
5/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Yorkissa SAATTAA olla muutakin tekenistä kuin lähetellä naisystävälle viestejä.

Vierailija
6/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tosin olla että mies vielä nukkuu jos on ollut viihteellä vielä sen kymmenen jälkeen(se on todennäköistä, puhui vähän siitä..). Ja sitten on löytänyt jonkun naisen :(

Vierailija
7/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh et oo tosissas. Illalla laittanut viestin ja nyt siellä vasta kello 13. hohhoijaa. Epävarma olo? Olet siis mustasukkainen? Karkoitat miehen vielä liiallisella ja perusteettomalla mustasukkaisuudellasi jos tuota luokkaa on ajatuksesi. Anna sen reissata rauhassa.

Vierailija
8/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se meni Harlemiin imemään isoa BBC:tä ja jäi sille tielleen.

Eiköhän se kohta ilmoita.

Vierailija
9/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt toisen olla!

Vierailija
10/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh et oo tosissas. Illalla laittanut viestin ja nyt siellä vasta kello 13. hohhoijaa. Epävarma olo? Olet siis mustasukkainen? Karkoitat miehen vielä liiallisella ja perusteettomalla mustasukkaisuudellasi jos tuota luokkaa on ajatuksesi. Anna sen reissata rauhassa.

Tiedän. Mutta edellisessä suhteessa tulin petetyksi ja nyt ahdistaa aina tällaiset tilanteet. Vit***aa ex-mieheni, joka aiheutti epäluuloisuuteni!!

Vierailija
11/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Mutta edellisessä suhteessa tulin petetyksi ja nyt ahdistaa aina tällaiset tilanteet. Vit***aa ex-mieheni, joka aiheutti epäluuloisuuteni!!

Unohda edellinen suhde , tällä nykyisellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa , nyt vaan pakotat ne vanhat fiilikset pois. Muuten ajat tämän miehen pois tuolla hulluudella

Vierailija
12/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän ja olen paljon kehittynyt. Silti ne edellisen suhteen möröt kummittelee. Ahdistaa itseäkin nyt, kun mietin miten epävarma olen. Ja menkat sotkemassa hormonitasapainoa ja päätä. Ja sitten vielä maailman tylsin sunnuntai.

Vierailija
13/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä jysäys. Ja minä oikeasti kuvittelin, että olisit huolestunut siitä että miehelle olisi tapahtunut jotain pahaa. Se on sentään paikassa, jossa tapahtuu kaikenlaista.

Mutta ei. Kun jos se on löytänyt naisen nönnönnnöö.

Aikuistu nyt hyvä ihminen.

Vierailija
14/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä Mä lähinnä mietin sitä onko miehelle tapahtunut jotain. Toi naisjuttu on toinen skennaario

Vierailija
15/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on mitään huolta naisten suhteen. Ei suomalainen mies vetoa oikein missään päin maailmaa.

Vierailija
16/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo on jo 15 siellä. Miehen piti mennä tänään vielä sellaiselle reissulle. Joka päivä yleensä pistää viestiä aina kun herää. Käyttää myös paljon somea. Nyt 17h täysi hiljaisuus. On varmasti tapahtunut jotain. Mun naisen vaisto sanoo niin. :(

Ap

Vierailija
18/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun klo 14

Vierailija
19/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä ole niin paljon wifiä saatavilla, eikä miehet istuskele wifin takia kahviloissa viestittelemässä, jos on muutakin tekemistä. 

Vierailija
20/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuore suhde teillä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme