Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin jättänyt vahingossa fb-tunnuksilla olevan Tinder tilin aktiiviseksi, vaikka olin sovelluksen poistanut puhelimesta..

Vierailija
11.02.2018 |

tästä on siis jo pari vuotta ja nyt vasta huomasin....onko mun pärstä pyörinyt sillä koko tän ajan?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/16 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää tosiaan miettimään kuinka moni nainen tuolla todellisuudessa on vastaavanlainen haamu. Veikkaan että suurin osa naisista vaan poistaa sovelluksen kun lopettaa Tinderin käytön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistää tosiaan miettimään kuinka moni nainen tuolla todellisuudessa on vastaavanlainen haamu. Veikkaan että suurin osa naisista vaan poistaa sovelluksen kun lopettaa Tinderin käytön.

Mulla on myös sellainen "pelko", että aina jopa se "poista tilini" ei oikeasti poista tiliä vaan voi jäädä sinne haamuksi pyörimään loputtomaksi.

Vierailija
4/16 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei... Mullekin on varmaan käynyt noin! En oo oikeesti tajunnut että sovelluksen poisto ei estä sitä näkymästä. :(

Vierailija
5/16 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sieltä sitten poistutaan kokonaan niin että ei jää aktiiviseksi?

Vierailija
6/16 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sieltä sitten poistutaan kokonaan niin että ei jää aktiiviseksi?

Tinderissä pitää mennä asetuksiin ja sieltä sivun alalaidasta painetaan "poista tilini".

Sen jälkeen vasta voit poistaa itse sovelluksen.

Ja sen jälkeen voit mennä vielä facebookkiin ja sieltä asetuksista ruksata sovelluksista pois tinder-kirjautumisen.

Vierailija
7/16 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Tinderissä, aina Tinderissä.

Vierailija
8/16 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset sen sovelluksen puhelimeesi että joku voi nähdä sinut.

Vierailija
9/16 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on varmasti se Tinderin aspan virallinen vastaus, mutta miten lienee käytännössä...vähän epäilen heidän vastaustaan.

Vierailija
10/16 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö puhelimessa olla virta?..niin kai se pitäisi olla jotta sijaintitiedot löytyy...

Vierailija
11/16 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö puhelimessa olla virta?..niin kai se pitäisi olla jotta sijaintitiedot löytyy...

Tarvitsee nuo sijaintitiedot toimiakseen. Ei sovellusta/virtaa = ei sijaintitietoja. Testattu, toimii.

Vierailija
12/16 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsee nuo sijaintitiedot toimiakseen. Ei sovellusta/virtaa = ei sijaintitietoja. Testattu, toimii.

Huh, helpotus. Kiitos kun vastasit.

Vierailija
13/16 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en usko, luultavasti pyörit silloin siellä kun olet aktiivinen. Yleensähän se toinen osapuoli on siellä samaan aikaan kun matchäätte, ellei satu niin että olet juuri poistut kun toinen on antanut sinulle matchin, jolloin näet tämän matchin seuraavan kerran kun palaat taas swaippailemaan. Yleensähän keskustelu alkaa heti matchäyksen jälkeen. 

Vierailija
14/16 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäi joskus vaivaamaan mahdollisuus siihen et profiili näkyy edelleen seulojille, latasin sitten tinderin, kirjauduin ja ainakin otin näkyvyyden varmasti pois ja poistin sovelluksen. Poistin ehkä tilinkin mutta en oo enää yhtään varma, muistan vaan hämärästi että aloin joskus tarkistella tätä :D Ajattelin että ei se nyt itsekseen heitä mun profiilia sinne pyörimään eli mitä väliä! Nyt alkoi taas jännittää 😐

Vierailija
15/16 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö..

Käyttäjän tiedot on kaikki siellä Tinderin palvelimella mistä niitä näytetään muille käyttäjille. Käyttäjien sovellukset ei keskustele keskenään millään tavalla. Kaikki menee sen Tinderin palvelimen kautta.

Kun sinulla on puhelin päällä ja sovellus käynnissä niin se päivittää sinne palvelimelle sijaintitietoa sen mukaan missä liikut.

Et sinä mitenkään katoa muilta käyttäjiltä vaikka sammutat puhelimen.

Vierailija
16/16 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä olla aika älykääpiö jos luulee että tili poistuu kun poistaa sovelluksen :D Luuletko että Instagram-tilisikin poistuu kun poistat Instagram-sovelluksen puhelimestasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi