Oletko ikinä seurustellut todella tiukkapimppisen naisen kanssa? Oliko se kovin erilaista
Minulla on tullut vastaan muutamia aiemmin ja nykyinen vaimoni on myös oikein sopivan kokoinen sieltä. Kyllähän se höpöä tekee, kun puristaa sopivasti ja sykkii rajusti kun kumpikin tulee.
Kommentit (23)
Yksi forssalainen sai minulta lypsettyä pimpillään 5 ( viisi ) orgasmia aktin aikana. Tätä ei ole tapahtunut kenenkään muun kanssa. Aikaa on mennyt 19 vuotta, mutta muistelen tätä mennyttä lämmöllä. Vehkeeni ei ole mikään jättipatukka, mutta hän sai minut ns. nalkkiin, pelkästään puristamalla pimppinsä kiinni. Uskomatonta.
10 naista olen pannut. Niistä yksi, jota nuorena tapailin lyhyen aikaa, oli ihan selvästi tiukin. Muuten kaikki muut 9 aika samanlaisia mielestäni. Se tiukka tapaus tuntui jotenkin siltä kuin olisi emättimessä ollut ylimääräinen mutka heti alussa. Todella tiukka. En tiedä vaikuttiko se, mutta ei kyseinen nainen ollut ikinä yhdynnässä orgasmia saanut enkä onnistunut minäkään sitä tekemään. Ei ole liian nopea tuleminen minun ongelma, mutta siinä oli kyllä hankalaa kun olisi pitänyt piiiitkään jatkaa ja todella tiuhaan tahtiin. Lähelle kuitenkin kuulemma pääsi. Sai kyllä nuolemalla.
Kyllähän tuo entisen tyttöystävän pimppi oli aikoinaan aika tiukka mutta kun sitä aikani isolla mulkullani porasin ja pari lastakin leidi pyöräytti niin nykyisellä rouvalla on jo aika kivasti lätisevä märkä kiimainen h...an v..ttu joka on monin verroin kivempi paneskeltava kuin se entinen pikku pillu..