Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ikinä seurustellut todella paksukullisen miehen kanssa? Oliko se kovin erilaista

Vierailija
11.02.2018 |

Itselle ei ole tullut vastaan

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seurustellut, mutta kylläkin seksiä harrastanut. Se tuntui hyvältä. 

Vierailija
22/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, yhdellä oli tosipitkä ja PAKSU, en saanut sormia kunnolla varren ympäri! Olin ihan innoissani käsikopelovaiheessa.

No, ei se nyt kuitenkaan tuntunut sen kummemmalta, emätinhän on suht tunnoton. Ja mikä pettymys, kun miehellä oli joka kerran jotain vaikeuksia saada kunnon seisokkia, se oli aina ihan puoliveltto.. pari kk ehdittiin olla yksissä ja seksiä harrastaa.

Ei mun paikat oo kyllä tunnottomat.

Jos sulla on esim. tamponi sisälläs (oikein asennettuna) niin väitätkö että tunnet sen koko ajan?

Mä oon eri, mutta harrastatko sä seksiä tamponin kokoisen peniksen kanssa? Olen pahoillani jos sä olet tunnoton seksin aikana, mutta kaikki ei sitä ole.

Yleisesti naisilla on kyllä tuntoa emättimen suulla ja tietysti tuntuu jos "painaa pohjaan saakka", mutta kyllä emättimen seinämissä on tuntoherkkyys vaatimattomampi. Googlaa vaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli vastaan todella oikeasti todella iso penis - samaa luokkaa kuin oma käsivarteni. Olin itse vielä melko kokematon, ja ensinäkemältä koko hieman säikäytti, vaikkakin samalla kiihotti. Hyvin voideltuna ja itse kostuneena tuntui kyllä aivan taivaalliselta ja itselläni on edelleen fetissi tulla todella isolla "täytetyksi". Varsinkin sisäänmenovaihe, emättimen suulle tuntuva pieni venytys ja paksun varren osuminen samalla klitorikseen on niin järkyttävän ihanaa....

Vierailija
24/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paksu on työläs saada sisään mutta sitten jumalainen. Prinssinakki livahtaa sisään ja ulos jälkiä jättämättä. Eihän pienille tehdä sopivia kondomejakaan, paperikaupan sormitutti riittää.

Ja kateelliset äijät hei, olkaa ilman vain. Vika ei ole naisissa, teillä kävi vain paska tuuri geeniarpajaisissa.

Niinpä, muista tuo kun seuraavan kerran puhut etuoikeutetuista cisheteromiehistä.

Etuoikeutettuja te muuten olettekin. Sillehän ei mitään voi, että 20% teistä omistaa mikropilin.

Vierailija
25/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paksu on työläs saada sisään mutta sitten jumalainen. Prinssinakki livahtaa sisään ja ulos jälkiä jättämättä. Eihän pienille tehdä sopivia kondomejakaan, paperikaupan sormitutti riittää.

Ja kateelliset äijät hei, olkaa ilman vain. Vika ei ole naisissa, teillä kävi vain paska tuuri geeniarpajaisissa.

Teininä olin vähän aikaa epävarma vehkeeni riittävyydestä ennen kuin aloitin seksielämäni. Nyt aikuisena miehenä ja aika paljon erilaisia naisia kokeneena olen ehdottomasti sitä mieltä, että henkisesti raskaampi taakka on syntyä naiseksi, jonka alapää on väljä. Sitä joutuu koko elämänsä ajan piilottelemaan ja joutuu valitsemaan miehetkin todella tarkkaan, että edes jonkinlainen täyte löytyisi ammottavaan luolaan. Yksi varma merkki siitä, että nainen tietää itsekin, ettei ole lähellekään keskiverto, eli normaalilla emättimellä varusteltu, kun hänellä on vain kaksi ääripäätä kuvitelmissaan, prinssinakki tai todella paksu.

Kuten joku jo kertoikin, että iso ei tahdo seistä kunnolla ja ihmekös tuo, jos on joutunut useinkin jyystämään vain niitä maakunnan väljimpiä toosia. Kaveripiiriini kuuluu aika valtavalla lerssillä varustettu kaveri ja hänen toteamus oli kerran, että jos p*llu on väljä, niin siihen ei isokaan k*lli auta, koska väljä ei tunnu munassa hyvältä.

Pienimunaisen miehen puhetta. Pimppiä voi treenata ja kokoon ja erityisesti puristusvoimaan voi vaikuttaa helposti. Prinssinnakkiin ei voimistelu auta.

Vierailija
26/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksällä noin 20 vuoden takaa oli ihan järjettömän paksu. En tykännyt.

Vierailija
27/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vika voi kuule olla naisissakin. Ihan samalla tavalla vaihtelevat vaginatkin yksilöstä toiseen eikä jokaiselle naiselle ole suotu kykyä tai kestävyyttä pingoittaa lihaksiaan läpi seksin. Ja sitten on se, että yksi kastuu ruokalusikallisen verran ja toinen viinilasillisen. On vähän eroa kitkassa.

Vierailija
28/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut. En pitänyt yhtään kivuliasta oli. Pienempi on paljon parempi.

Vierailija
29/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Oli hyvää seksiä. Eniten siinä vaikutti miehen oma itsevarmuus. Sama itsevarmuus ja seksi sopisi pinemmin varustetultakin.

Vierailija
30/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teininä olin vähän aikaa epävarma vehkeeni riittävyydestä ennen kuin aloitin seksielämäni. Nyt aikuisena miehenä ja aika paljon erilaisia naisia kokeneena olen ehdottomasti sitä mieltä, että henkisesti raskaampi taakka on syntyä naiseksi, jonka alapää on väljä. Sitä joutuu koko elämänsä ajan piilottelemaan ja joutuu valitsemaan miehetkin todella tarkkaan, että edes jonkinlainen täyte löytyisi ammottavaan luolaan. Yksi varma merkki siitä, että nainen tietää itsekin, ettei ole lähellekään keskiverto, eli normaalilla emättimellä varusteltu, kun hänellä on vain kaksi ääripäätä kuvitelmissaan, prinssinakki tai todella paksu.

Kuten joku jo kertoikin, että iso ei tahdo seistä kunnolla ja ihmekös tuo, jos on joutunut useinkin jyystämään vain niitä maakunnan väljimpiä toosia. Kaveripiiriini kuuluu aika valtavalla lerssillä varustettu kaveri ja hänen toteamus oli kerran, että jos p*llu on väljä, niin siihen ei isokaan k*lli auta, koska väljä ei tunnu munassa hyvältä.

Pienimunaisen miehen puhetta. Pimppiä voi treenata ja kokoon ja erityisesti puristusvoimaan voi vaikuttaa helposti. Prinssinnakkiin ei voimistelu auta.

Peniksen pienuus on katsojan silmässä. Kyllä pimppiä varmasti voi treenata, mutta aika harva sitä tuntuu tekevän, jos ihmisten kommentteihin on uskominen.

Tiedän muutamia naisia, jotka mielellään puhuvat prinssinakeista, mutta mitä poijjaat on kertoneet, niin ovat juurikin niin väljiä, että seksiseikkaulut on jääneet kyseisten naisten kanssa siihen yhteen kertaan. Luulisi, että naiset olisivat käyttäneet niitä treenattuja lihaksiaan.

Vierailija
31/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä paksu on parempi kuin normipaksuinen, mistään nakista ei jm ole kyse kuitenkaan. . Molempiin saan tiukan puristuksen mutta kyllä tuo paksu on parempi! On se toki käyttäjästäkin kiinni

Vierailija
32/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin sellaista. Ei ollut yhtään mukavaa, vaan todellakin koski. Lopulta yritin kaikin tavoin vältellä seksiä, koska oli niin epämukavaa ja suhde loppui siihen.

Vierailija
33/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, todella iso kullisen kanssa. Oli se aika erilaista silloin synnyttämättömänä, kuin nyt synnyttäneenä pieni kullisen kanssa.

Kannattaa harkita tarkkaan mitä valitsee.

Vierailija
34/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä tuntui.

Vierailija
35/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se mukavaa, ei ollut kivuliasta, mutta vaati kyllä kunnon lämmittelyt. Suihinotto kävi leukojen päälle mutta kyllähän sen oikein mielellään sisäänsä otti. :D

Vierailija
36/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustellut mutten pannut.

Vierailija
37/40 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kiva. Koko jäbä oli yhtä isoa mulkkua. Tyhmä kuin saapas. 

Vierailija
38/40 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikulliset olen torpannut jopa viime metreillä. Ei kiitos. En jaksa yrittää edes. Muut ovat olleet vähintään keskitasoa vehkeensä koon puolesta. Mutta muutama todella isokullinenkin on osunut kohdalle. Näistä toinen oli vielä oikea kone sängyssä, ikää silloin 21 v, minä kymmenisen vuotta vanhempi. Se seksi on jäänyt mieleen. Suurikullisten ongelma on ehkä se, että usein he kuvittelevat koon riittävän, eivätkä ehkä näe vaivaa panostaa muuhun. Mutta ei tässä kohtaa! Oli myös taidot kohdillaan. Eikä jäänyt paljon mitään tekemättä/kokeilematta niinä kuukausina kun olimme yhdessä.

Mitkään keskustelut eivät ole mieleen jääneet! Haha! Ei varmaan puhuttukaan muusta.

Sain joka päivä molempiin sitä mielettömän kokoista kullia ainakin kolme kertaa. Koko seurustelumme ajan kävelin aika vaivalloisesti portaita ylös/alas ja muutenkin pienikokoisena oli paikat kovilla. Mutta oli  kyllä kokoajan todella munaa saanut ja hyvin tyydytetty, raukea olo. Kerran hän otti mua takaapäin niin kovaa, että multa lähti käsivarsi sijoiltaan. Sillekin me vaan ensiavussa naurettiin ja jatkettiin naimista heti kun käsi oli paikoillaan. Autolla emme pystyneet ajamaan 10 km pidempään kun oli jo pakko pysähtyä naimaan.  Ja vaikka näistä nyt saa kuvan, että tyyppi ryski ja oli karski, se on väärä. Käytettiin liukkaria ja oli myös hellä. Mä itse halusin ja pyysin välillä saada sitä kovaa ja syvälle.

Hmm.. mitäs hän mahtaakaan tehdä nykyisin..? Alkoi kyllä "vanha suola" janottaa tässä kohtaa.

Vierailija
39/40 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit kertoa tämän sitten pojillesi. Tai saattaa ne lukea sen täältäkin.

Vierailija
40/40 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei sitten sitä treenata, jos on niin helppoa. Kyllä se kahden kauppaa on. Pieni penis ja iso pillu on huono yhdessä.