Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ikinä seurustellut todella paksukullisen miehen kanssa? Oliko se kovin erilaista

Vierailija
11.02.2018 |

Itselle ei ole tullut vastaan

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaisia olleet kaikki

Vierailija
2/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustellut mutta harrastanut seksiä. Ja kyllähän se erilaiselta tuntui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitkiä ei paksuja..

Vierailija
4/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se parempi.

Vierailija
5/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se paksumpi makkara on parempi kuin nakki... ei se nakin huljuttelu oikein tunnu miltään.

Vierailija
6/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se parempi.

Niin kai se on sanoo ne joilla kokemusta

Vierailija
7/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, yhdellä oli tosipitkä ja PAKSU, en saanut sormia kunnolla varren ympäri! Olin ihan innoissani käsikopelovaiheessa.

No, ei se nyt kuitenkaan tuntunut sen kummemmalta, emätinhän on suht tunnoton. Ja mikä pettymys, kun miehellä oli joka kerran jotain vaikeuksia saada kunnon seisokkia, se oli aina ihan puoliveltto.. pari kk ehdittiin olla yksissä ja seksiä harrastaa.

Vierailija
8/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho

Vierailija
9/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksua dildoa olen saanut mieheltä.

Vierailija
11/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, yhdellä oli tosipitkä ja PAKSU, en saanut sormia kunnolla varren ympäri! Olin ihan innoissani käsikopelovaiheessa.

No, ei se nyt kuitenkaan tuntunut sen kummemmalta, emätinhän on suht tunnoton. Ja mikä pettymys, kun miehellä oli joka kerran jotain vaikeuksia saada kunnon seisokkia, se oli aina ihan puoliveltto.. pari kk ehdittiin olla yksissä ja seksiä harrastaa.

Ei mun paikat oo kyllä tunnottomat.

Vierailija
12/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisi siltä, että vain suomalaisilla naisilla esiintyy tuota tunnottomuutta.

Vierailija
13/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu on työläs saada sisään mutta sitten jumalainen. Prinssinakki livahtaa sisään ja ulos jälkiä jättämättä. Eihän pienille tehdä sopivia kondomejakaan, paperikaupan sormitutti riittää.

Ja kateelliset äijät hei, olkaa ilman vain. Vika ei ole naisissa, teillä kävi vain paska tuuri geeniarpajaisissa.

Vierailija
14/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihanaa.

Vierailija
15/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paksu on työläs saada sisään mutta sitten jumalainen. Prinssinakki livahtaa sisään ja ulos jälkiä jättämättä. Eihän pienille tehdä sopivia kondomejakaan, paperikaupan sormitutti riittää.

Ja kateelliset äijät hei, olkaa ilman vain. Vika ei ole naisissa, teillä kävi vain paska tuuri geeniarpajaisissa.

Niinpä, muista tuo kun seuraavan kerran puhut etuoikeutetuista cisheteromiehistä.

Vierailija
16/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on esim. tamponi sisälläs (oikein asennettuna) niin väitätkö että tunnet sen koko ajan?

Vierailija
17/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on esim. tamponi sisälläs (oikein asennettuna) niin väitätkö että tunnet sen koko ajan?

Mä oon eri, mutta harrastatko sä seksiä tamponin kokoisen peniksen kanssa? Olen pahoillani jos sä olet tunnoton seksin aikana, mutta kaikki ei sitä ole.

Vierailija
18/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emättimenhän on pakko olla tunnoton, siis sisäseiniltään, muuten synnytys olisi mahdotonta.

ohis

Vierailija
19/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tamponihan on suht pieni ja ohut, eli en tunne. Mutta kyllä tunnen yhdynnässä jos ottaa pohjaan, siinä alkupäässäkin tuntohermoja. Saan yleensä orgasmin yhdynnässä ihan lihaksia käyttämällä, ei tarvii räpeltää mitään.

Eli tunnottomat, treenatkaa paikat kuntoon.

Vierailija
20/40 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hän oli absolutisti.