Piti katsoa pätkä Putousta, että selviäsi, mille Suomi nauraa
Ei selvinnyt. Taidan olla täysin huumorintajuton ihminen.
Kommentit (16)
Mäkin oon yrittänyt jo vuosia ymmärtää mikä putouksessa on hauskaa.
Katsoin ekan jakson enkä ole enää sen jälkeen katsonut.
Ihmettelen samaa. Olen yrittänyt vuosia katsoa sieltä täältä jaksoja mutta ei vaan uppoa. Eilen tykkäsin kyllä Tanhupallosta mutta eihän sen osuus kestänyt kuin 5 minuuttia, muu osa herätti vaan myötähäpeää. Eilinen jakso oli varmaan eka jakso katsoin alusta loppuun kun tiesin että on tuttuja katsomossa ja yritin bongata niitä.
Ei naurata ei täälläkään edes lapsia
Myötähäpeältäni en voi katsoa edes Putouksen mainoskatkoa...
Vierailija kirjoitti:
Tanhupallo nauratti, muu osa ohjelmasta ja esiintyjistä täyttä p k a!
Satuin näkemään viime viikon jaksosta Tanhupallon, eikä sekään naurattanut. Olen joskus katsonut peräti kokonaisen jakson Putousta, kun illanvietossa kaikki muut halusivat katsoa. Edes humala ei parantanut kokemusta.
En ihmettele teidän kokemuksianne yhtään. Huumorintajuahan on vain fiksuilla.
Jozkuz oli paras tämä Vatasen hahmo "Varamies". Muu ei ole naurattanut.
Tosi väkinäisesti tehtyjä mukahauskoja hahmoja ja Roope siinä yrittää nauraa käkättää.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele teidän kokemuksianne yhtään. Huumorintajuahan on vain fiksuilla.
Ilmankos Putous onkin niin huono.
Kiitos 1-7. Ei ilmeisesti tarvitse katsoa moista ohjelmaa. Luen sen aikaaa Madia.
En kyllä nauranut sille tanhupallollekaan. Ehkä se naurattaa niitä ketkä ylipäätään kakaroista tykkää ja siksi hahmo on heidän mielestään hellyyttävä ja hauska.
Putous on nykysin Suomen huumorin standardi. Ollut sitä jo monta vuotta valitettavasti.
Tosi sääli tuo kiusatun Kitin kommentti: "Kiti päätti, että jos hän kerran oli naurettava, olisipa sitten samalla tosi naurettava".
En pysty nauramaan Tanhupallolle. Surullistahan tuo on.
Tanhupallo nauratti, muu osa ohjelmasta ja esiintyjistä täyttä p k a!