Muita, jotka rakastaa koiraansa enemmän kuin ihmisiä?
Lisäksi luulen, että koirani ymmärtää kaiken, mitä kerron hänelle.
Kommentit (22)
Minä. Niin huonosti kohdeltu ihmisten toimesta että en kaipaa ihmisiä elämääni. Olen erakko.
Ok muuten ellet ole perheellinen:(
Hassua että sitä tuntee olonsa turvallisemmaksi vaikka moni sataa kiloisen eläimen lähellä kuin ihmisten.
Täällä yks! mun koira on mun lapsi ja siltä ei tuu ikinä puuttumaan mitään❤️
Minä! Ja minun mieheni!
Rakastetaan me toisiammekin, mutta eri tavalla.
Ei sellainen, joka ei pidä koirista tai ei omista sellaista, voi ymmärtää näitä tunteita❤
Rakastan lapsiani ja lemmikkejäni enemmän kuin muita ihmisiä. Omat lapset siis menevät lemmikkien ohi, mutta muut ei.
Minä rakastan koiraani enemmän kuin muita perheenjäseniäni. Ja koira minua, nukummekin aina yhdessä.
Minä rakastan eniten lapsia ja koiraa. Mieskin on kiva, mutta en samalla tapaa rakasta kuin koiraani. Teen kaiken koiran kanssa, nukutaan saman peiton alla.
Joo koira syökin paremmin kuin minä.
Sairasta... sinä nimenomaan luulet että rakki ymmärtää. Kun eihän sitä voi varmaksi tietää.
Koirasi on armoillasi ja sinulle sopii tälläinen alisteinen riippuvuussuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta... sinä nimenomaan luulet että rakki ymmärtää. Kun eihän sitä voi varmaksi tietää.
Koirasi on armoillasi ja sinulle sopii tälläinen alisteinen riippuvuussuhde.Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin, että ap:n on oltava provo.
Minä! Koirat ovat ihania ja niin viattomia. ❤️
Eläimet ovat rakastettavempia kuin ihmiset. Ihmiset ovat paljon ilkeämpiä, julmempia ja kohtelevat toisiaan inhottavasti.