Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään muuta jolla on arvoton tunne itsestään?

Vierailija
11.02.2018 |

Mulla esim. seurustelu on niin vieras ajatus itselle, että joskus teininä kun mulle jopa soitti yksi poika että alkaisinko olemaan, pidin asiaa pilana. Eipä niitä kontakteja ole sen koommin kyllä ollut. Koko ajatus että mulla olis joku "mun mies" on ihan toiselta planeetalta. Pystyisikö tällaista tunnetta jollain tavalla työstämään? Joku piru olkapäällä kyllä taas nyökyttelee että olen arvoton edes yrittämään muuttaa asianlaitaa :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD

Vierailija
2/10 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:DDD

No kiitos. Tämähän kommentti auttoi. Käytkö useinkin hihittelemässä ketjuissa joiden asioista et ole kiinnostunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vain ihmisten pariin ja huomaat että sinusta pidetään. Saat korjattua väärän ajatusmallin.

Vierailija
4/10 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ;DD hihihiiiii

Vierailija
5/10 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika absurdilta sekin minusta kyllä kuulostaa, että joku olisi "mun nainen" tai olisin naiselle "hänen mies". En vaan koe että olisi jotenkin mahdollinen ajatus, kun heti iskee jotkut alemmuuskompleksit. Kaipa kuulun sitten niihin parisuhdekelvottomiin.

Vierailija
6/10 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene vain ihmisten pariin ja huomaat että sinusta pidetään. Saat korjattua väärän ajatusmallin.

En ole mikään erakkoluonne mutta suurimman ongelman muodostaa läheiset ihmissuhteet joita ei oikein voi vältelläkään enempää kuin nyt välttelen (esim omat vanhemmat), siellä se arvottomuus erityisesti korostuu. Työminäni on ihan erilainen.

Vierailija
7/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut terapiaan menoa? Terapiassa saisit työkaluja, joilla voit vahvistaa minäkuvaasi vastaamaan todellisuutta. Nythän se on aika huonossa jamassa. 

Vierailija
8/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä ole uudet ja arvokkaat tilalla? ;)

Vierailija
9/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sieltä on arvokkain?

Vierailija
10/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ei ollut mutta sen jälkeen kun aloin tosissaan yrittämään deittailua ja olen saanut huomata etten kelpaa juuri kenellekään naiselle niin sen jälkeen on vähän tullut arvoton tunne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä