Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Cocopanda varmasti luotettava?

Vierailija
11.02.2018 |

Palstalla esim. Clamosin on vahvasti vakuutettu huijaavan, joten mikä on käsityksenne Cocopandasta? Myyvätkö varmasti aitoja tuotteita?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No elä vähän ja kokeile, eiköhän se sillä selviä!

Vierailija
2/28 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon tilannu monesti ja ihan aitoja tuotteita olen saanut. Suht nopea toimituskin on ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tätäkin verkkokauppaa joku bloggari? En oo aiemmin kuullutkaan koko puljusta.

Vierailija
4/28 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cocopanda on käsittääkseni luotettava sivusto. Kaverini tilaa sieltä meikkejä useita kertoja vuodessa, itse en ole vielä kokeillut. Varmaan tämän vuoden aikana aion tilata sieltä jotain

Vierailija
5/28 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomissa oli tehty vertaili eri meikkisivustoista ja cocopanda sai ihan hyvät arvostelut.

Vierailija
6/28 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne aitoja, ostan meikkejä ja hiustuotteita. Olen sen verran allerginen ja käyttänyt kyseisiä merkkejä vuosia, että varmaan olis jotain oireita tullut.

Vierailija
7/28 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cocobanba myy aitoja ja edullisia tuotteita. Toimitus todella nopea ja tuotteet hyvin pakattu. Olen tilannut sieltä paljon kosmetiikkaa ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Turvallinen verkkokauppa!

Vierailija
8/28 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin tilannut mutta en ole uskaltanur verkkopankilla maksaa k6n pankkitunnuksia kysytään jonkun Trustin sivuilla eikä pankin??

Vierailija
9/28 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anskumummi kirjoitti:

Olen minäkin tilannut mutta en ole uskaltanur verkkopankilla maksaa k6n pankkitunnuksia kysytään jonkun Trustin sivuilla eikä pankin??

Ahaa, eipä kannata riskeerata - tuollaiset jotkut trustit voi olla jotain huijareita.

Älkää menkö lankaan, voi myöhemmin kostautua.

Minua on kaksi kertaa huijattu näissä - enää en osta mistään epämääräisiltä sivustoilta mitään.

Vierailija
10/28 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anskumummi kirjoitti:

Ahaa, eipä kannata riskeerata - tuollaiset jotkut trustit voi olla jotain huijareita.

Älkää menkö lankaan, voi myöhemmin kostautua.

Minua on kaksi kertaa huijattu näissä - enää en osta mistään epämääräisiltä sivustoilta mitään.

Tuo Trustly on aivan luotettava maksunvälittäjä ja samoin on Cocopanda. Huoletta voitte ostella sieltä.

Vierailija
11/28 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut monta kertaa, aina on mennyt kaikki ok.

Vierailija
12/28 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla blogissa ainakin sanotaan että olisi luotettava:

https://alavattaren.blogspot.com/

Vierailija
13/28 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteet tuli nopeasti, siitä plussaa. Siitä huolimatta en enää koskaan tilaa kyseisestä puljusta. Paketissa oli väärä tuote ja sen lisäksi selkeästi avattu pakkaus. Olin yhteydessä asiakaspalveluun, jossa väitettiin, että tuote on pakkauksen osalta virheellinen. Sieltä kehotettiin "testaamaan tuotetta". Asiakaspalvelu ei myöntänyt virhettä avatun pakkauksen osalta.  

Pyysin avaamatonta tuotetta tilalle, koska kuluttajansuojalain mukaan mulle ei olisi saanut toimittaa kertaalleen avattua pakkausta jo kosmetiikkaan sovellettavien hygieniasyiden sekä tuotteen pilaantuvuuden vuoksi. Avattu tuote ei ole millään mittarilla myyntikelpoinen, se on hävikkiä! Laitoin asiakaspalveluun viestiä kuluttajalaista, toivottavasti he myöntävät virheensä.

Vierailija
14/28 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakkaus oli avattu, mistä tuotteesta siis kyse? Mistä tiedät, että oli varmuudella avattu?

Vierailija
15/28 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luotettava sivusto. Todella ärsyttävä vaan selata. Samat tuotteet eri väreissä on siellä jaoteltu erikseen, joka tekee tuotteiden etsimisestä todella rasittavaa ja työlästä. Eli siis jos yhdestä meikkivoiteesta on kymmenen eri sävyä on nämä jaoteltu erillisiksi tuotteiksi, eikä niin että meikkivoiteen valitessa se avaisi erillisen ikkunan, jossa sävyn voi valita. Tämä tekee sivuista todella epämukavan käyttää, koska selattavia sivuja on todella monta tästä syystä ja lisäksi nämä samat tuotteet eivät ole edes aina peräkkäin. Saman tuotteen toinen sävy saattaa tulla vastaan jopa pari sivua myöhemmin.

Vierailija
16/28 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä ihan luotettava, tilasin 7 tuotetta laidasta laitaan, paljon halvemmalla kuin kaupasta tai osa ei edes saa Suomesta, ne tuli 7 päivän sisään ja kaikki aitoa ja kunnossa, suosittelen.

Vierailija
17/28 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksi kertaa tilannut, maaliskuussa ja nyt toisen kerran tässä kuussa. Paketti tuli juuri, tuotteet ja kaikki oikein ja toimituksessa kesti n. viikko. Minusta on luotettava.

Mutta kuten ylempänä mainittiin, se saitti on kyllä ihan perseestä selata. Todella epäkäytännöllinen kuluttajalle yrittää jotain löytää.

Vierailija
18/28 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosin kai luotettava ja tuotteet aitoja mutta joku kertoi saaneensa feikin ja usein tuotteet vanhentuneita. Oli kyllä saanut rahat takaisin. Ei ole virallinen jälleenmyyjä kuten esim. beauty bay eli osa tuotteista ei tuu suoraan valmistajalta vaan muuta kautta.

Vierailija
19/28 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut sieltä useamman kerran ja ihan hyvä laatuisia tuotteita on tullut. En siis usko että olivat väärennöksiä.

Vierailija
20/28 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tilannut kyseiseltä sivustolta kaksi kertaa tuotteita, ensimmäisen kerran kesäkuussa 2018 ja toisen kerran maaliskuussa 2020. Rahaa olen käyttänyt tilauksiin yhteensä n.300€ (olisi mennyt enemmänkin ilman alennuksia ja alekoodeja) ja kyllähän se nyt on halvemmaksi tullut kuin jostain muusta kaupasta ostaminen. Olen ollut tyytyväinen tilauksiini, olen saanut tuotteet jotka olen tilannut (lukuunottamatta sitä, että tilatessani peitevoiteen 2018, sain paketissa väärän sävyn).

En kuitenkaan aio enää tilata kyseiseltä sivulta, koska omistaja Einar Øgrey on aktiivinen politiikassa ja konservatiivi joka avoimesti vastustaa aborttia (käyttää omistamiensa yritysten tuottoja abortin kieltämisen tukemiseen), enkä itse halua tällaista tukea.