Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut miehen veljeen

Vierailija
11.02.2018 |

Olen ollut mieheni kanssa yli 6 vuotta yhdessä. Olen nyt pari vuotta ollut enemmän tai vähemmän ihastunut hänen veljeensä. Tällä hetkellä aivan kauhean ihastunut, näen hänestä unia ja mietin häntä jatkuvasti.
Vietämme paljon aikaa yhdessä, joskus pieniä aikoja kahdestaankin mutta emme siis sovi mitään kahdenkeskeisiä tapaamisia. Hän on perheellinen.

Vaikea sanoa onko tunne molemminpuolinen, hän huomioi minua paljon, nauretaan yhdessä, on kohtelias. Auttaa paljon kaikessa. Voi toki olla että hakemalla haen merkkejä siitä, että hänelläkin olisi tunteita kun itselläni on...

Järki sanoo että ihan hulluahan tämä on, ja ei siitä mitään voisi tulla. Menisipä nämä tunteet ohi. Tai no, pieni osa minusta haluaa ettei mene. Ääh, järki menee ja hävettää kirjoittaakin tätä.... onko kenelläkään vastaavanlaisia kokemuksia?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilannepäivitys

Kerroin pari päivää sitten miehelleni ihastuksesta. Hän suhtautui hyvin, sanoi ymmärtävänsä ja että ei sinänsä ihmettele, koska veljensä on niin mukava.

Aika ihana mies mulla. Ehkä tunteet menee pikkuhiljaa ohi nyt kun on sanonut asian ääneen.

AP

Samalla miehesi päätti mielessään pitää sinut etäällä veljestään toistaiseksi määrittelemättömän ajan.

Vierailija
22/22 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilannepäivitys

Kerroin pari päivää sitten miehelleni ihastuksesta. Hän suhtautui hyvin, sanoi ymmärtävänsä ja että ei sinänsä ihmettele, koska veljensä on niin mukava.

Aika ihana mies mulla. Ehkä tunteet menee pikkuhiljaa ohi nyt kun on sanonut asian ääneen.

AP

Samalla miehesi päätti mielessään pitää sinut etäällä veljestään toistaiseksi määrittelemättömän ajan.

Sitä minä häneltä kysyinkin. Kuulemma ei, ja ollaan nähtykin jo muutaman kerran sen jälkeen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla