Eikö tuo pinkki tukka ole nuorten juttu, 55-60v mamma rollattorin kanssa oli lila
Kommentit (16)
Meniköhän ikäarvio nyt ihan oikein, tuon ikäiset harvoin liikkuvat rollaattorilla 😅
Ihmisellä saa olla sen väriset hiukset on hän itse tykkää.
55-60 rollaattori et kyllä osaa ihmisen ikää arvioida
Muistelen jollain opettajalla olleen 1980-luvulla pinkki ja myöhemmin sininen (tai toisinpäin) kuontalo. Opettaja oli jnt. 50+ eli ei se mikään teinien homma ole.
Tuon ikäisenä minä leikkaan irokeesin ja värjään sen pääsiäistipunkeltaiseksi, enkä välitä pätkääkään mitä av-mammat siitä on mieltä.
Rollaattori voi olla minkä ikäisellä vaan.
Ja jokainen värjätköön hiuksensa kuten haluaa!
Tottakai voi olla vaikka 100-vuotiaalla siniset hiukset. Ei se ikää katso, pääasia että itse tykkää. Piristävää kun jotkut eroavat massasta.
Mun mielestä just siisti mummo , vaikkakin ikäarviosi taitaa mennä pieleen :D
Aloittaja on varmaan 13-vuotias, kun hänen mielestään 55-vuotias on rollaattorimummo.
Vierailija kirjoitti:
Meniköhän ikäarvio nyt ihan oikein, tuon ikäiset harvoin liikkuvat rollaattorilla 😅
Samaa ajattelin. Ellei sitten kyseessä ole ollut vakava onnettomuus tai esim. vaikea selkäleikkaus. Tai tosiaan ap on teini. Oikeasti, mitä väliä on jonkun rollaattorimummon tukan värillä?? Mitä väliä ylipäätään on toisten ihmisten tukanvärillä?
Ennen aikaan kaikilla mummoilla oli hennon lilat tai pinkit hiukset. Päänahka kuulsi nätisti alta.
Lapsena ihmettelin ilmiötä ja teininä kun värjäsin lilaksi hiukset, auottiin päätä mummohiuksista :)
Pirkko Liinamaalla oli muistaakseni lilat hiukset jo joskus 30-35 vuotta sitten Levyraadissa. Se ei siis tosiaan ole mikään uusi juttu tai nuorten yksinoikeus ap-kulta. K
Vierailija kirjoitti:
55-60 rollaattori et kyllä osaa ihmisen ikää arvioida
Voihan sitä vaikka 15-vuotias joutua käyttämään rollaattoria sairauden vuoksi.
Liinamaalla oli tosiaan erikoisen väriset hiukset,olisiko ollut liilaa ja sinistäkin?
Se on yrittänyt värjätä harmaita piiloon. Lopputulos voi olla mitä vaan.