Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tiedä mitä haluaa. Kannattaako jatkaa?

Vierailija
11.02.2018 |

Olemme olleet pitkään ystäviä ja suhteemme kuitenkin kehittyi ja olemme viettäneet aikaa myös hänen luonaan ja olen jäänyt yöksi.
Harvemmin kuitenkaan.
Kuitenkin näemme viikottain, meillä synkkaa oikein hyvin ja aina on hauskaa tai sitten pohdimme yhdessä elämän kompastuskiviä ja tuemme toisiamme. Ajatusmaailma on hyvin samankaltainen eikä tarvitse pitää mitään roolia yllä.

Mutta mies pitää hajurakoa, ei uskalla heittäytyä suhteisiin vaikka haluaisikin.
Hän ei ole seurustellut vuosiin enkä tiedä mitä hän minustakaan hakee.
Ei ainakaan mitään pinnallista, sanoin asiat suoraan etten hae mitään pinnallisia suhteita ja yritän välttää väärinperustein rakennettuja suhteita.
Sanoin myös, että ystävyyskin on ok ja hieno asia enkä vaadi mitään.

En siis halua painostaa mutta ahdistaa ehkä vain kun ei tiedä mihin suuntaan pitäisi keskittyä.
Sovittiin, että jatketaan samaan malliin mutta varovaisemmin.
Mies ei kuitenkaan suunnittele mitään enkä kyllä minäkään.
Kannattaako kuitenkaan suhdetta jatkaa romanttisessa mielessä ja katsoa rauhassa.
Kuitenkin viihdymme hyvin toistemme seurassa ja ymmärrämme toisiamme.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika painostavasti olet kyllä jo puhunut. Tuollainen vaatimusten luetteleminen on vähän pelottavaa. Antaisit toisen vähän tunnustella tilannetta rauhassa ennen kuin määrittelette suhteen tilaa.

Ja kokeilepa itsekin tutustua toiseen ihmisenä. Sen voi tehdä hyvin ilman suhteen määrittelyä. Etsi itsestäsi se heittäytyjä, joka uskaltaa laittaa itsensä likoon. Voit yllättyä kokemastasi, jos vain uskallat kokeilla.

Vierailija
2/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika painostavasti olet kyllä jo puhunut. Tuollainen vaatimusten luetteleminen on vähän pelottavaa. Antaisit toisen vähän tunnustella tilannetta rauhassa ennen kuin määrittelette suhteen tilaa.

Ja kokeilepa itsekin tutustua toiseen ihmisenä. Sen voi tehdä hyvin ilman suhteen määrittelyä. Etsi itsestäsi se heittäytyjä, joka uskaltaa laittaa itsensä likoon. Voit yllättyä kokemastasi, jos vain uskallat kokeilla.

Mielestäni en ole painostanut. Halusin vain tietää missä mennään, sillä olemme jo kuukausia ollut tässä tilanteessa.

Meillä on yhteinen harrastus jonka vuoksi näemme ja silloin mies on ehdotellut ja lupaillut kaikenlaista. Eli siis että mentäisiin syömään tai muuten tehtäisiin jotain yhdessä.

Mutta perunut aina.

Välillä kuitenkin olen mennyt hänen luokseen yöksi ja on ollut läheisyyttä ja meillä on ollut hauskaa mutta harvemmin seksiä.

Olen ollut pihalla mikä juttu tämä on, joten oli pakko kysyä kun se vaivasi eikä mies omien sanojen mukaan ahdistunut kun nostin kissan pöydälle.

Myöskin olemme voineet jutella muistakin asioista tuon keskustelun jälkeen, joten en usko, että mies kovasti otti tuosta itseensä ja jos olisi ottanut, niin sitten olisi. Pakko tietää kuitenkin missä mennään jos vaivaa liikaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystävyys on sinulle oikeasti ok, elä ja ole ystävänä. Ei kannata odottaa suhteen kehittyvän muuhun suuntaan. Minua hämää tuo "olemme viettäneet aikaa myös hänen luonaan ja olen jäänyt yöksi." Kai ystävätkin voivat noin tehdä? Oletteko päätyneet sänkyyn tms. josta voisi olettaa suhteen muuttuneen? Jos tilanne muuttuu, huomaat sen kyllä. Jos ystävyys riittää, ole siihen tyytyväinen, oikeasti, jos ei riitä jatka matkaa.

Vierailija
4/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan mene sänkyyn ystävän kanssa ap. Siitä ei ole enää paluuta pelkkään ystävyyteen. Kaikki muuttuu oudoksi ja varautuneeksi. Kokemusta on.

Vierailija
5/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sanonut, että pelkkä ystävyyskin on hyvä. Jospa olet tarkoittanut sitä. Itse sanoin eräälle miehelle alussa niin, vaikka minulla oli haaveita romanttisesta suhteesta. Ei se ystävyys minulle sitten lopulta riittänyt, koska läheisyyttä ja seksiä oli. Tyhjä ja jotenkin hyväksikäytetty olo siitä jäi, vaikka itse olinkin siihen suostumukseni antanut. Tärkeintä kai on rohkeasti sanoa mitä haluaa, ei koettaa pehmennellä toiveitaan toisen mieliksi.

Vierailija
6/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kummalliselta”harvemmin kuitenkin seksiä”ootko harrastanut seksiä ystäväsmiehesi kanssa?Eihän tuo ole ystäväsuhde vaan ihan normaali miehen ja naisen välinen suhde,sillä erotuksella,että mies ei vaan tunnu haluavan muuta kuin satunnaista tapailua ja välillä seksiä kanssasi.Tuollainen suhde jossa et tiedä missä mennään niin pitää sinut erossa siitä todellisista parisuhteesta jonka voit jonkun miehen kanssa luoda.Minulla,anteeksi vain tulee mieleen,että olet korvia myöntein ihastunut tuohon mieheen ja haluat hänestä vakituisen kumppanin (ethän muuten olisi esittänyt vaatimuksiasi) ja miehen tunteet sinua kohtaan eivät ole samanlaisia..muuten hän ei peruisi tapaamisia vaan asettaisi sinut kaiken edelle.Älä anna itseäsi käyttää hyväksi.

Vierailija
7/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että miehelle olet enemmänkin ystävä kuin kuumien päiväunien romanttinen kohde. Mieti tarkkaan, kannattaako jatkaa, sillä mies lähtee siinä silmänräpäyksessä kun ihastuu toiseen.

Vierailija
8/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sanoin myös, että ystävyyskin on ok ja hieno asia enkä vaadi mitään."

Miksi sanoit, jos kuitenkin vaadit jotain muuta? Olet vakipano ja hauska seuralainen, et muuta. Jos haluat muuta, vaihda kohdetta äläkä valehtele, että et vaadi muuta kuin ystävyyttä.

Vierailija
9/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä "painostamisesta" voisin sen verran sanoa, että oikea tyyppi ei siitä ahdistu, koska hän tuntee samoin. On ihan hyvä miestä hieman kovistella suhteen tilan suhteen, eikä jäädä rakastuneena odottelemaan ja miettimään mitkä mahtavat olla miehen tunteet.

Vierailija
10/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sanoin myös, että ystävyyskin on ok ja hieno asia enkä vaadi mitään."

Miksi sanoit, jos kuitenkin vaadit jotain muuta? Olet vakipano ja hauska seuralainen, et muuta. Jos haluat muuta, vaihda kohdetta äläkä valehtele, että et vaadi muuta kuin ystävyyttä.

Tämä! Naiset tekevät monesti tämän virheen, että eivät vaadi mieheltä mitään ja vielä menevät sanomaan sen ääneen. Ap, vaadi se minkä miehestä haluat ja jollet saa, siirry eteenpäin.

Vierailija
11/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on itse tehnyt aloitteen koko hommaan.

Silloin kun olimme pelkkiä ystäviä vielä, oli meidän välissä sähköä mutta pidin etäisyyttä.

Mies kuitenkin oli minusta hyvin kiinnostunut ja loppuen lopuksi ei enää voinut pitää näppejään erossa ja teki aloitteen.

No alkuun minä olin innoissani ja melko ihastunut, sillä tosiaan tunsin miehen jo melko hyvin ja olen aina kunnioittanut ja pitänyt hänestä paljonkin.

Kävin pari yötä hänen luonaan ja mies hyvin stressaavassa elämäntilanteessa alkoi stoppailemaan juttua mutta ei sanonut suoraan mitään. Lupaili vain kaikenlaista ja perui jälkeenpäin.

Harrastuksessa oli läheinen ja innoissaan tapaamisestani ja kaikki oli aina normaalisti kun tavattiin ja oli hempeilyä ilmassa.

Mutta..

Mikään ei lähteny käyntiin kunnolla koskaan.

Ja mies sanoi syyksi, ettei tiedä mitä haluaa. On sitoutumiskammoinen ja toisaalta ei ole.

Mutta kyselee, olenko kertonut vanhemmilleni hänestä ja haluaa tietää mitä olen puhunut, suunnittelee yhteistä tulevaisuutta ja haluaa pitää huolta.

On aina huolissaan minusta ja auttaa jos apua johonkin tarvitsen.

Olen aivan sekaisin ollut tästä tilanteesta.

Hän ei tiedä mitä haluaa mutta jos mietin että ollaan ystäviä niin sekään ei oikein ole riittävää..

No mutta sovimme, että mennään varovaisesti eteenpäin.

Ap

Vierailija
12/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata roikkua ihmisessä joka pitää sinua vain varavaihtoehtona.

Vierailija
13/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihinkin suhteen tilanteen kyselyihin miehet vastaa miten vastaa, kiertelevät ja kaartelevat. Minulle mies sanoi, että on ihastunut ja että ei näe minua pelkästään ystävänä. No, ei kai hän valehdellutkaan, mutta ilmeisesti oli eri tavalla ihastunut kuin minä ja ihastuksia taisi olla monta samaan aikaan, ei lopulta halunnut mitään vakavampaa eikä varmasti ollut missään vaiheessa halunnutkaan.

Vierailija
14/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rakastunut mies tietää mitä haluaa,mies ei ole sinuun rakastunut.

Vierailija
15/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mies sanoi suoraan,ettei ole tunteita ja se oli siinä.Lopullisesti ja tulee olemaan,koska ei hän niitä tunteita pysty luomaan mistään.Sanottu sana,ammuttu nuoli,ota takaisin jos saat.

Vierailija
16/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin tuolla aiemmin todettiin ystävyys on pilalla seksin jälkeen. Tietty eri asia, jos kyseessä on FWB-suhde. Tämä pitää olla sovittu juttu ja molemmille osapuolille selkeää. Jos et sellaista halua, mene eteenpäin. Jos taas tilanne sinulle ok, niin hyvä sitten. Suosittelen keskustelua vielä kerran siitä, että kohtaako toiveet.

Vierailija
17/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
18/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, tee Tinder-profiili, ellei sinulla jo ole sellaista. Käy treffeillä. Ja jatka tämän miehen kanssa miehen ehdoilla, jos haluat pitää tästä miehestä kiinni. Jatka elämääsi. Muista kuitenkin rehellisyys itseäsi ja muita ihmisiä kohtaan.

Eli suomeksi, älä jää tähän mieheen kiinni roikkumaan, mutta anna hänelle tilaisuus. Anna myös itsellesi tilaisuus löytää joku uusi mies, jos tämä mies ei lopulta haluakaan sinua. Uusu mies voisi olla jopa parempi.

Vierailija
19/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vaan halusi panna sua ja nyt kun tietää minkälainen olet niin kiinnostus on loppunut.Onko se sun joku työkaveri?

Vierailija
20/25 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se vaan halusi panna sua ja nyt kun tietää minkälainen olet niin kiinnostus on loppunut.Onko se sun joku työkaveri?

Emme ole harrastaneet seksiä kuin pari kertaa ja olemme touhunneet monet kerrat yhdessä harrastuksen ulkopuolella.

Hän tosiaan on auttanut minua paljonkin ja välittää. Mutta on melko sekaisin tunteiden kanssa, sillä meillä on myös ikäeroa reilu kymmenen vuotta.

Olen niin alussa elämäni suhteen mutta kuitenkin ikäistäni kypsempi kokemuksien myötä.

Ymmärrän häntä sinänsä mutta sanoin kuitenkin, etten enää hae suhteita saatika lähde sellaisiin, jotka ovat pintapuolisia tai muuten epärehellisiä.

Ei ahdistunut, ymmärsi ja haluaa olla kanssani kuitenkin kuten ennen.

Jopa soittel pitkän puhelun yllättäen jota ei yleensä tee, joten tuli mieleen pelkääkö menettävänsä minut romanttisessa mielessä.

Kuitenkin meillä luonteet kohtaa hurjan hyvin eikä ole hankalaa keskustella. Oli aihe mikä tahansa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi