Kallein omistamasi esine?
Ja miksi juuri se on niin kallis, että se on kallein?
Kommentit (40)
Gustav Becker-seinäkello. On isovanhempieni peruja. Huollatettu ja on edelleen käytössä. Kaunisääninen laite.
Velaton omakotitalo. Myytäessä tästä saisi nyt noin 600 000€.
Dosetti, jossa on ensi viikon verenpaine-, kolestrooli- ja nesteenpoistolääkkeeni.
Auto, arvoltaan kai n 1900€, ja jos auto ei ole esine, se on kai sitten mummon isän käsin veistämä iso piironki, joka on kalisarvoinen, vaikka ei ehkä rahallisesti montaa sataa olisi.
Koruja minulla ei ole, eikä designia.
Asunto-osake paperi, vai pitäisikö sanoa asunto.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Dosetti, jossa on ensi viikon verenpaine-, kolestrooli- ja nesteenpoistolääkkeeni.
Kahvi poistaa myös nestettä, kuten moni muu luonnon tuote. Ehkä voit joku päivä jopa jättää lääkkeet pois?
Sinkkumies
Autoa tai taloa en laskisi esineeksi, joten sitten se on vihkisormukseni.
Rannekello jonka ostin Sveitsin matkallani. Patekki maksoin tasan 14 000 € ja näissä ei juuri hinta laske. Vaimon kallein tietenkin vihkisormus jonka ostin. Lähes 30 tuhatta euroa. Jos auto lasketaan niin sehän oli lähemmäs 150 000 mutta arvo laskenut jo vuodessa huimasti, ja sekin ostettiin veloiksi niin en laskisi sitä omaksi kun osamaksua on vielä vuosia jäljellä.
Kamera kuvausharrastusta varten, n 1800e edestä kalustoa.
Jos asuntoa ei lakseta niin kai se on sitten läppäri tai puhelin.
Jos kyseessä olisi "kallein asia" niin se olisi koira josta maksoin 1400e :DD
Minä ja minun tavara, hinnoittelemattoman arvokasta.
Jos jätän auton ja asunnon laskuista pois, niin sitten taulut.
Huonekaluista varmaan sänky. Tuskin kallis on mutta muutama sata siihen on joskus mennyt. Muista tavaroista varmaan kaulakoru jonka sain mummoltani. Varmaan noin satasen verran maksaa
T opiskelija
Vierailija kirjoitti:
Huonekaluista varmaan sänky. Tuskin kallis on mutta muutama sata siihen on joskus mennyt. Muista tavaroista varmaan kaulakoru jonka sain mummoltani. Varmaan noin satasen verran maksaa
T opiskelija
Unohdin elektroniikan kokonaan. Tietokone on varmaan kaikista kallein
Kodin sisällä olevista esineistä (asunnon osakekirjan arvoa ei lasketa) sänky. Noin 5000 e.
Auto.
Järjestelmäkamera objektiiveineen.
Vuoden vanha kotimainen sohva.
Läppäri.
Auton, sohvan ja läppärin arvo ainakin laskee kuin lehmän häntä vuosittain.
Volvo V70
Arvo kait jotain 14-15 000€
Puhelin, mutkun se ei oo mun vaan firman
Ehkä sohvani, 3000
Tosin ei jälleenmyyntiarvoa ole
Läppäri, maksoi joku 1150e? Ja joku pari sataa siihen vielä päälle, jos lasketaan lisäkamat (kuulokkeet, hiiri, hiirimatto)
Varmaankin mieheltäni saamani perintökääty, jossa on kultaa ja jalokiviä. Ikää tuolla on jo useamman sukupolven verran.