Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kiireeseen vetoaminen aina tekosyy?

Vierailija
11.02.2018 |

Jos ehdottaa tapaamista ja toinen vetoaa kiireeseen niin mitä ajatella? Kun kyseessä on kaveri, uusi tuttavuus tai uusi ihastus?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina, mutta kertoo prioriteeteista. Jos olet tärkeä, aikaa löytyy.

Vierailija
2/35 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nimittäin käytän aina kiirettä tekosyynä, mutta en tiedä tekevätkö muut niin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En voi uskoa, että on kiinnistusta nähdä, jos vetoaa kiireeseen. Itsellä ei ole juuri ystäviä eikä kyläilypaikkoja ja jos joku ehdottaa tapaamista niin se järjestyy kyllä.

Vierailija
4/35 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta joskus kyllä voi olla todella kiirettä (työprojekti, opinnot) että illalla haluaa vain olla itsekseen. Mutta tällöinkin jos todella kiinnostaisi niin aikaa järjestyisi... hmm.

Ap

Vierailija
5/35 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä aika idiootti. Ja kyllä kaikki tajuaa sun vedätykses

Vierailija
6/35 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ainakin itselläni on. Jos olen todella kiinnostunut, niin järjestän sitä aikaa vaikka kivenkolosta perumalla menojani tms.

Vierailija
7/35 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina kaikille. Tunnen sellasiakin jotka oikeesti haluais tehdä kaikenlaista, mut jotenkin ne ei vaan osaa tarttua toimeen ja saa aikaan. on koko ajan sellanen naurettava muka-kiire (ei perusarjesta siis puhutaan)

Kiire voi olla myös täydellistä kyvyttömyyttä organisoida asioita tai "kiire" tuoda turvaa arkielämään.

Vierailija
8/35 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vetoaa kiireeseen niin vuoro siirtyy hänelle. Jos hän ottaa yhteyttä kun kiireet ovat ohi niin sittenhän kyse ei ollut verukkeesta? Itse otan kyllä yhteyttä uudelleen jos huvittaa ja aikaa on.

Ap

Vierailija
9/35 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miksei voi sanoa suoraan asioita, vaan pitää keksiä jotain typeriä selityksiä ja suorastaan valehdella. Selkärangatonta toimintaa ja usein tämä ei jää muille epäselväksi.

Vierailija
10/35 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se suoraa jos sanoo että on kiire kun on kiire.

Ap

Vierailija
11/35 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku vetoaa kiireeseen niin vuoro siirtyy hänelle. Jos hän ottaa yhteyttä kun kiireet ovat ohi niin sittenhän kyse ei ollut verukkeesta? Itse otan kyllä yhteyttä uudelleen jos huvittaa ja aikaa on.

Ap

Ihan sama, en mä jaksais katsella tuollaista peluria.

Vierailija
12/35 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Just sanoit et käytät verukkeena. Kumpi on totuus?

Vierailija
13/35 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Just sanoit et käytät verukkeena. Kumpi on totuus?

Välillä totuus ja välillä ei.

Ap

Vierailija
14/35 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on oikeasti kiire ja silloin sovitaan tapaaminen myöhemmäksi.

Vierailija
15/35 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En mäkään jaksa ihmistä, joka odottaa että mun pitäisi muuttaa koko elämäni aikataulu hänen takiaan.

Ap

Vierailija
16/35 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire oli muotia joskus 2000-luvun alussa. Sehän tekee ihmisen niin tärkeäksi, kun on kiire. Sit kun kaikilla oli kiire, hohto meni. Jotkut tosin luulevat vieläkin olevansa kovin erityisen kiireellisiä.

Vierailija
17/35 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ole. Joskus on nimittäin oikeasti kiire. Mielestäni tämäkin tulisi ymmärtää, että ihmisellä on muutakin elämää. Kukaan ei ole toista varten 24/7. Tietysti, jos koskaan ei tunnu löytyvän aikaa, niin silloin tilanne on toinen. Nämä ongelmat ratkeaa yleensä etukäteen sopimalla.

Vierailija
18/35 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En mäkään jaksa ihmistä, joka odottaa että mun pitäisi muuttaa koko elämäni aikataulu hänen takiaan.

Ap

Et tietenkään. Toisen pitää odotella, että teidän korkeutenne ottaa yhteyttä, kun se sopii hänen korkeudelleen. Ei se kuule ole mikään kovin kummoinen juttu joskus joustaa itsekin. Vaikka siinä meneekin "koko elämän aikataulu" uusiksi. Maailma todennäköisesti pyörii samalla tavalla, vaikka teetkin jonkun muutoksen. Vastavuoroisuus kunniaan!

Vierailija
19/35 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
20/35 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Et tietenkään. Toisen pitää odotella, että teidän korkeutenne ottaa yhteyttä, kun se sopii hänen korkeudelleen. Ei se kuule ole mikään kovin kummoinen juttu joskus joustaa itsekin. Vaikka siinä meneekin "koko elämän aikataulu" uusiksi. Maailma todennäköisesti pyörii samalla tavalla, vaikka teetkin jonkun muutoksen. Vastavuoroisuus kunniaan!

Ihme asenne. Mähän just sanoin, että jos kiinnostaa niin otan yhteyttä kun kiireet on ohi. Sehän juurikin on vastavuoroisuutta. On sitten eri asia sopiiko aika sinulle. Jos ei ollenkaan kiinnostaisi niin en ottaisi yhteyttä ollenkaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän