Mies jäi kiinni valehtelusta
Olen epäillyt mieheni uskottomuutta jo pidemmän aikaa. On tapahtunut paljon pieniä asioita, jotka ovat herättäneet epäluottamuksen. Mies on pettänyt lisäksi aiemmissakin suhteissaan.
Oli viime viikonloppuna viihteellä ja ilmoitti sillon menneensä kotiin miespuolisen ystävänsä kanssa. Vahingossa sanoi tänään ettei tuo kyseinen tyyppi ole hetkeen ollutkaan yötä.
Mistä pitusta pettämisen saa kunnolla selville?
Kommentit (52)
Juuri tuollaisia asioita tapahtuu jatkuvasti mitä edellisessä viestissä.
Ap
Viihteellä usein käyminen ei ole TODISTE pettämisestä, vaan kyseessä voi olla jonkintasoinen alkoholiongelma. Eikä sekään todista pettämistä että naiset pyörii ympärillä. Ratkaisevaa on miten mies suhtautuu ympärillä parveileviin naisiin. Kuolaako heitä silmät kiiluen vai pyytääkö lähtemään.
Toki tuossa ap:n kertomassa on muita kohtia mitkä herättää epäilyksen minullakin. Nyt jatkossa ap:n kannattaa toimia seuraavalla tavalla jos tahtoo saada varmuuden itselleen. Kun mies kertoo olleensa jossakin jonkun kaverinsa kanssa, pistä muistiin päivämäärä ja kaverin nimi. Jonkun ajan päästä mies ei muista mitä on valehdellut ja tarina vaihtuu, ihan niinkuin on jo käynytkin. Kun näitä valheita on ollut tarpeeksi, tiedät kyllä itsekin että tähän mieheen ei kannata enää kuluttaa aikaa. Sillä ei ole merkitystä, tunnustaako mies, pahimmat petturit eivät tunnusta vaikka jäisivät kiinni kirjaimellisesti housut nilkoissa.
Pettäminen on nykypäivänä valitettavan yleistä.
Oletteko sitä mieltä että kerrasta poikki jos on epäily miehen pettämisestä?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko sitä mieltä että kerrasta poikki jos on epäily miehen pettämisestä?
Jos on vahva epäily eikä saa kunnollista selitystä millekään, niin kuka jaksaa roikkua sellaisessa epävarmuudessa!? En minä ainakaan. Jos suhteessa on kaikki hyvin, niin ei tarvitse epäillä.
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on nykypäivänä valitettavan yleistä.
Niin on ja siksi nykypäivänä on vaikeaa edes aloittaa mitään uusia suhteita. Minua on petetty edellisissä suhteissa ja se on saanut aikaan sen, etten luota miehiin... En vaikka olisi kuinka ihana ja rehelliseltä vaikuttava tahansa, niinhän ne kaikki aluksi...
Kysyikö joku miten saada kiinni pettämisestä? Kokeile tota 😂
Vaisto on valitettavasti oikeassa. Täräytä hänelle päin näköä että tiedät ettei ollut sen kaverinsa kanssa vaan jonkun naisen kanssa. Katso tarkasti millaiseksi hänen naamansa menee.
Tottakai heti kieltää ja suuttuu sitten, mutta minun exäni naamalla livahti ihan aito syyllisyys hetken. Olin nähnyt hänen puhelimen auki pöydällä ja siinä viestin joltain naiselta heidän tapaamisesta. Hän myös jäi baarireissuille niin että tuli kotiin vasta seuraavana iltapäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Olis oikeesti kiva tietää kuinka moni av naisista on valmis oikeesti eroamaan pettämisen takia varsinkin jos mies ei jää kunnolla kiinni ?
Jos suhde on muuten hyvä ja mies kiva niin se ei oo aina niin helppoa.
Yleensä vaisto alkaa tikittää siksi kun sekä miehen käytös että suhde on jotenkin muuttunut. Mies ei olekaan enää niin kiva, ja suhteessakin on jotain outoa kylmyyttä ja hiertämistä.
Pettäjä harvoin myöntää pettäneensä, ellet saa kirjaimellisesti ihan housut kintuissa kiinni itse teossa, jos silloinkaan... Aloin epäillä, että exäni pettää minua, kun oli jatkuvasti menossa viikonloppuisin jätkien kanssa ryyppäämään, oli ilmoittamatta öitä pois (aina muka kaverin sohvalle sammunut ja akku loppu)... Sitten satuin katsomaan yksi aamu kelloa hänen puhelimestaan ja näytöllä näkyi sellaisia viestejä yhdeltä tutulta naiselta (epäilin juurikin tätä naista yhdeksi niistä panoista), ettei tarvinnut enää epäillä ja se oli sitten kiitos ja hei.
Ex ei ole vieläkään myöntänyt pettämistä. Oli muka vain vitsailua tuon kaverinaisen kanssa jne.